|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Hotell LegolandHvordan er dette egentlig? Det finnes jo billigere overnattingstilbud, men er det likevel verdt å innlosjere seg her hvis man skal en snartur på et par døgn med en på 6 år som sikkert vil være i parken hele tiden og en på nesten ett år som sikkert trenger noen pauser? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell LegolandVi stortrivdes. Hotellet er supert, buffeten god, og det er veldig greit å ha enkel tilgang til parken.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hotell LegolandVi har bodd der to ganger, og jeg anbefaler det varmt. En ting er at det var behagelig å bo så tett på parken. En helt annen ting er at hotellet er kjempeflott og ble en del av den totale opplevelsen: lego-tema på rommet, lego-figurer over alt i fellesarealene, sjørøver som delte ut lego-figurer under frokosten. Til og med middagsbuffeen hadde pommes frites formet som legoklosser. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Hotell LegolandTakk for svar! Jeg ser at anmeldelsene spriker litt, type "god beliggenhet, men dårlig mat og dårlige rom". Men det vil vel alltid noen synes. Hvor er det billigst å booke dem hvis man skal dit? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hotell LegolandDet er vel litt forskjell på rommene der. Det vi hadde var av de ordinære rommene uten Lego-tema. Rommet var stort og greit nok, men bar preg av å være noen år gammelt. Vi sov der en natt og var fornøyd. Genialt med nærheten til parken! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hotell Legoland
Maten er ikke gourmet-mat. Absolutt ikke, men den er 100 % barnevennlig, med egen isbuffet for ungene, stek-dine-egne-pannekaker til frokost, og hva-har-du. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Hotell LegolandJeg vil si det er bedre enn Egon-mat. Vi voksne ble i alle fall gledelig overrasket over middagen - vi hadde sikkert ganske lave forventninger, og det er klart det ikke er gourmet-mat, men det var både bedre og mer "interessante" retter enn vi hadde regnet med.
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Ja, det er helt fint for oss. God mat er selvsagt ikke agendaen. Utrolig begrenset hva man får spist likevel, ref særlig ettåringen |
|
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Jeg skjønner ikke helt hva problemet er med Egon, jeg synes de har helt ok mat.
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Jeg synes også det er god mat på Egon. Men jeg er sånn som liker alt; jeg har ingen hemninger. Liker det enkelt og mer gourmet, liker lass av smaker og fett og gørr, liker salater med lite i, liker kinakål og liker kamskjell |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hotell LegolandNår vi eter på Egon, spiser vi bare pizza, og den er nå grei nok.
|
|
|
#14 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotell LegolandJeg synes rommene er skikkelig gammeldagse og daarlige. I tillegg er de rene badstuen hvis man kommer dit paa sommeren for de har ikke aircondition og solen STEIKER inn vinduene fra ca. kl. 1700 og helt til den gaar ned slik at det er tilnaermet umulig aa faa sove. Dette gjelder rommene som har utsikt til parken. Beliggenhet er ypperlig og maten grei nok men de andre tingene gjorde at jeg kommer til aa booke oss inn et annet sted ved et evt. neste besök. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Hotell LegolandHar noen av dere forsøkt de ulike tema-rommene? Vurderer om vi skal overraske snart 6-åringen med dette i fødselsdagspresang - men velge Ridder-tema feks? |
|
|
|
![]() |
|
|