|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Den søppeltaxien var dyrere enn containeren vi leide hvertfall. Sjekk flere firmaer, det var ganske store forskjeller når jeg ringte rundt. Lås høres lurt ut. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Trondheim renholdsverk sin søppeltaxi er her, om du ikke har funnet dem allerede da: http://www.renholdsverket.no/index.php?p=123-144-124
|
|
|
#23 |
|
heimføing
|
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Mitt borettslag er forresten så greie at de setter ut container her en uke i mai, så kan alle i blokka kaste så mye de vil. Mange har ting og tang å rydde ut av boder etter vinteren. Ikke noen slik ordning hos deg? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?
Selvsagt. To ganger i året. Men ikke akkurat nå.
|
|
|
#25 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Åh, Bæret er litt som meg!
|
|
|
#26 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Du bør nok sjekke med borettslaget ja, men for et døgn bør det jo ikke være noe problem.
|
|
|
|
#27 |
|
heimføing
|
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Kan kanskje være en fare at naboene i blokka tror det er en fellescontainer som er satt opp, men kanskje det holder å henge en plakat på den. "Denne er kun for kirsebærskrell og ikke for ditt avfall". |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg kommer til å henge opp skilt med at den er privat, og sikkert en heftig trussel om at jeg forfølger hele familien til den som kaster noe der. Jeg bor tross alt i gangsterland.
|
|
|
#30 |
|
Mother of Dragons
|
Haha!
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Du har bodd der en stund. Jeg tror du holder med en plakat hvor det står "Her vokter jeg" og bilde jeg. |
|
|
|
#32 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Franzefoss leier også ut.
|
|
|
#33 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Heng på lås du i tilfelle du får container som skal stå der 1 døgn. Eller så må du sitte nattevakt. Folk er ramme til å hive når de ser en ledig container. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvem ringer man for å leie en container?Av og til er jeg sikker på at det er noe helt feil med øynene mine. Jeg leste nemlig
|
|
|
|
#35 |
|
heimføing
|
Ikke hos oss, har ikke oppdaget at f.eks. naboer til blokka jeg bor i kaster ting i containerne våre her. Men vi har dem stående litt beskyttet, nær inngangene. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Min erfaring med bærests nabolag, er at naboene tømmer kontainere på nattid.
|
|
|
#38 |
|
heimføing
|
Da tenkte jeg å foreslå i nærheten av hjemkommunen min*, for der kan man slenge ting rett nedi forbrenningsovnen når man er på avfallsanlegget med bodskrotet sitt. Fiks ferdig kremert på én-to-tre! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mother of Dragons
|
|
![]() |
|
|