|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Ishockeykamp på Jordal. Billetter og såntJeg har ikke vært på hockeykamp på Jordal på mange, mange år men har tenkt å ta med minsten om et par uker.
|
|
|
#3 |
|
I endring
|
Sv: Ishockeykamp på Jordal. Billetter og såntEr det for bare å gå på en kamp sin skyld du vil gå eller vil du ha litt spenning?
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ishockeykamp på Jordal. Billetter og såntMest for at minsten skal få gå på kamp, han er bare 8 og har ikke begrep om sluttspill og sånt enda. Han har bare lyst til å se ishockey.
|
|
|
#5 |
|
I endring
|
Sv: Ishockeykamp på Jordal. Billetter og såntDa spiller det jo ingen rolle, men vil tror at det er bedre plass nå i slutten av serien og begynnelsen av sluttspillet enn i slutten av sluttspillet.
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ishockeykamp på Jordal. Billetter og såntDet var det jeg og tenkte, men tror faktisk ikke jeg har vært på hockeykamp på nærmere 10 år så ting kan jo ha forandret seg.
|
![]() |
|
|