Sv: Om muslimer og bading
En avsporing Hyacinth, beklager! Hjertesukk starter/ Det "fine flotte og åpne samfunnet" vårt, jeg gremmes over hvor sykt det har blitt. Slik Lisa forteller fra FAU, identiske historier kommer fra vår nærskole. Der er det vel fem muslimer av 450 elever. De har med andre ord ingenting med dusjnekt i de øverste trinnene som kun består av ikke muslimer, om vi må kategorisere.
En av jentene mine satt i badekaret en gang i høst og spurte ut av det blå om hun hadde tjukke armer, for det hadde to i klassen hennes sagt, hun skulle ønske at armene var tynne som søsterens. Jeg får vondt inni meg, ikke har hun tykke armer, og om så var så skal vel ingen si noe om det? De er 6 år! At 40 000 eller så tar det såkalte mobbeløftet på VG blir så skinnhellig, for det er ikke slik det funker i et samfunn hvor man velter seg i mobbing i beste sendetid. Vi må massivt boikotte alt som har denne stilen, konsekvent. Men det er blitt helt umulig der man bombaderes av inntrykk i den alderen man har minst filter, og motebloggere tjener 100 000 i måneden samtidig som toppen av velykkethet er en plass til Paradise Hotel. Jeg er ikke et sekund i tvil om hvorfor jenter og gutter ikke vil dusje naken, det må jo være noe alvorlig feil med dem som ikke ligner på disse:

/hjertesukk slutt
|