Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Trolleri, trollera

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 09:02   #41
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trolleri, trollera

Og jeg skjønner ingenting...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:08   #42
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Og jeg skjønner ingenting...

Jeg skal forklare.

Saken er at torsk ble modde her for en stund siden. Da ble han lovet at navnet hans for alltid skulle skrives i bold, og fordi han er blond så lovte vi andre at vi skulle legge på rosa farge. Lenge holdt vi ut, og overalt sto navnet hans skrevet slik belønningen tilsa: torsk

Men så gikk det som det pleier med forsetter - vi glemte det. Og ga blanke. Det var så masete å passe på den skrifta. Vrient å tulle med nicket hans ble det også siden torsk kan være både fisk og fisken, mens torsk igrunnen ikke fikk blitt annet enn modden med blånn-smileyene.

Og til slutt endte det som det gjerne gjør - flere glemte hva det var med fisken vår. Han gikk rundt og var modde, men ingen viste ham hverken fonter, farger eller skrifttyper som ga den respekten han fortjente. Og til slutt glemte vi til og med at han var modde i det hele tatt.

Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:21   #43
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg skal forklare.

Saken er at torsk ble modde her for en stund siden. Da ble han lovet at navnet hans for alltid skulle skrives i bold, og fordi han er blond så lovte vi andre at vi skulle legge på rosa farge. Lenge holdt vi ut, og overalt sto navnet hans skrevet slik belønningen tilsa: torsk

Men så gikk det som det pleier med forsetter - vi glemte det. Og ga blanke. Det var så masete å passe på den skrifta. Vrient å tulle med nicket hans ble det også siden torsk kan være både fisk og fisken, mens torsk igrunnen ikke fikk blitt annet enn modden med blånn-smileyene.

Og til slutt endte det som det gjerne gjør - flere glemte hva det var med fisken vår. Han gikk rundt og var modde, men ingen viste ham hverken fonter, farger eller skrifttyper som ga den respekten han fortjente. Og til slutt glemte vi til og med at han var modde i det hele tatt.

Er det mulig lizzåm. Stakkars fisken.

Gammel 17-02-11, 09:21   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått min aller første røde prikk!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:21   #45
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat sånn var det, smilefjes.

Gammel 17-02-11, 11:43   #46
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ah! Takk, snille Smilefjes!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:16   #47
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Troll i Barn og mat-tråden- jeg deltok jo med liv og lyst. Og hvorfor får jeg aldri med meg sånne ting.
Fremdeles nr. 82, by the way. Enda mer

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:21   #48
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Troll i Barn og mat-tråden- jeg deltok jo med liv og lyst. Og hvorfor får jeg aldri med meg sånne ting.

Jeg har lest diskusjoner og tanken på at det var et troll slo meg aldri før jeg leste denne diskusjonen..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:22   #49
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper nesten det er et troll...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:26   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg har lest diskusjoner og tanken på at det var et troll slo meg aldri før jeg leste denne diskusjonen..

Nei, ikke sant? Må man være et troll fordi man trykker i ungene mye av en viss sort grønnsak?

OK, Torsk, ikke bli sur, jeg skal ikke si mer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:28   #51
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei nå må dere bettremeg slutte å bitche bak ryggen på andre, ta det heller opp i tråden og stå for det dere mener. Herrejemini for noen kjerringer.

Gammel 17-02-11, 12:31   #52
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Skulle nesten ønske jeg klarte å være så pirkete på maten jeg, noe jeg dog IKKE er.
Middag til faste tider passer så immari dårlig for meg at dermed utgår det.
Ikke har jeg unger som svinser innom kjøkkenet heller så jeg får ikke satt de i arbeid.
De bare gauler fra der de måtte være og spør hva middagen er.

Gammel 17-02-11, 12:36   #53
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei nå må dere bettremeg slutte å bitche bak ryggen på andre, ta det heller opp i tråden og stå for det dere mener. Herrejemini for noen kjerringer.

Har da tatt det opp i tråden for lengst og visstnok er jeg innrapportert for påstand om trolling.

Gammel 17-02-11, 12:37   #54
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke det er et troll, bare en som skriver litt i overkant detaljert

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:40   #55
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Men for all del, nå har flere moderatorer sagt av vi tar diskusjonen til tråden, så da går det vel an å høre på det kanskje?

Fra nå av er i alle fall jeg ei snill kjerring som holder meg til tråden når det gjelder kommentarer om tema relatert til kålrot og person.

Gammel 17-02-11, 12:40   #56
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg flytter denne tråden ut på Skravleforum, det er der den hører hjemme.

Moderatorisk hilsen torsk.

Gammel 17-02-11, 12:47   #57
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare så det er sagt, jeg VET det er et troll. Jeg hadde aldri sagt noe med mindre jeg var 100% sikker, men vedkommende er avslørt på flere andre forum tidligere.

Gammel 17-02-11, 12:48   #58
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Jeg synes det er fint at man sier fra hvis man vet.

Gammel 17-02-11, 12:50   #59
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fint at man sier i fra. Men det er en fordel å si fra på en skikkelig måte.

Gammel 17-02-11, 12:53   #60
Input

Input sin avatar

Standard

Det var derfor jeg spurte, jeg vet ikke hva "en skikkelig måte" å si i fra om sånt er her inne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.