Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 11:28   #11
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Pesten: Sammenheng? Forstår ikke hva du vil med det siste innlegget ditt.

Hva er det du ikke skjønner?
Jeg velger å ikke vaksinere jentene mine siden min eldste fikk en tydlig reaksjon av MMR. Jeg har fulgt vaskinasjonsprogrammet fram til MMR men så hoppa jeg av. Jeg tørr ikke å risikere at flere av mine barn blir syke av vaskine.

Har 2 spørsmål:
1) Tror dere alle mennesker tåler vaksiner som blir gitt?
2) Hadde du gitt barn nr 2 vaskinen som gjorde ditt første barn pleietrengende for resten av livet?

Nei jeg kan ikke vite 100% at vaksinen gjorde mitt barn "sykt" men har jeg en 100% garanti for at dette ikke skjer igjen?

Btw. Candy Darling. Jeg ser den altså. Har snakket med helsestasjonen ang å melde et avvik for snakket med en vennine med samme problematikk. Det var 4 møter med overleger og div for å få meldt inn dette avviket. Og endel papirarbeid visst nok men nå skal jeg gå inn å lese litt på linken din.

Emneord
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.