Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ungdom og alkohol? Hva hadde du gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 21:06   #18
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdom og alkohol? Hva hadde du gjort?

Eg synes dette er ei kjempevanskeleg sak, og veit ikkje heilt kva eg kjem til å gjere når mine born kjem i den alderen. Eg er ikkje einig i dei aldersgrensene som fins på alkohol i dag, og meiner verkeleg at ein 16-åring bør kunne få kjøpe og drikke øl (men ikkje vin og sprit). Eg synes det er eit kjempeparadoks at ein som 16-åring skal kunne vere ansvarleg og moden nok til å kjøre lett motorsykkel og ha sex (og kanskje også å vere forelder), men ikkje ha lov til å ta seg ein halvliter eller to. Likevel byr det meg imot å bryte norsk lov, som forelder og forbilde, så som sagt så synes eg dette er ei vanskeleg sak å vere bombastisk i.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.