Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tar du manikyr?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du tatt/tar du manikyr?
Ja 18 12,95%
Nei 51 36,69%
Av og til 18 12,95%
Har aldri gjort det 44 31,65%
Kunne ikke falle meg inn 14 10,07%
Har lyst til aa proeve 18 12,95%
Manikyr?? 2 1,44%
Meh. 6 4,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-11, 20:17   #21
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tar du manikyr?

Legger gele og fransk manikyr på neglene hver 4 uke.
Dette forsterker min egne negler, og de knekker aldri

Gammel 17-02-11, 20:26   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det kunne ikke falle meg inn.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:44   #23
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg tok manikyr en gang i forbindelse med en aniktsbehandlig, og tenkte at jaggu dette kan jeg søren meg gjøre selv.

Sist redigert av Solblomst : 17-02-11 kl 22:07.
  Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:30   #24
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Nei, det har jeg aldri gjort og tanken har aldri streifet meg heller. Alt for gjerrig på både tid og penger til det. Jeg har sterke og fine negler i utgangspunktet, og holder de ganske kortklipte og filer litt på de selv.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:30   #25
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg synes lange negler er det ekleste som finnes, og har ikke noe voldsomt behov for at fremmede skal "stelle" hendene mine, så det kunne ikke falle meg inn.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:41   #26
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Føttene mine får stell av proffe flere ganger i året, hender er det værre med. Gjorde det før jeg giftet meg, men har ikke hatt behov for det igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 22:47   #27
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, jeg synes lange negler er det ekleste som finnes, og har ikke noe voldsomt behov for at fremmede skal "stelle" hendene mine, så det kunne ikke falle meg inn.

Maa bare legge til at slik behandling ikke er ensbetydende med heksekloer altsaa. Liker ikke lange negler selv, saa mine er ganske beskjedne ...men pene, langt penere enn mine er naturlig!

Gammel 17-02-11, 22:52   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri fått/tatt manikyr.

Gammel 17-02-11, 23:29   #29
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det har jeg aldri gjort.

Jeg steller de selv, med diverse kremer og oljer.
Jeg har sterke, lange nok negler helt av meg selv.

Jeg filer og lakker de selv. Liker sjelden å bruke noe særlig farge på de da. Det er bare til spesielle anledninger. Stort sett lakkes de hvite på tuppene og rosa ish på resten, med klarlakk til slutt.

Gammel 17-02-11, 23:38   #30
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei, det kunne ikke fallt meg inn og brukt penger på det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 14:43   #31
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ironisk nok brant store deler av salongen jeg går på ned sent i går kveld. Min skyld selvsagt, bare timer etter at jeg var der ...

http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article835439.ece

Gammel 18-02-11, 15:31   #32
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har stygge og nedbitte negler, og egentlig kunne jeg godt tenke meg å få stelt dem litt og få litt orden på dem - det er i grunnen bare en kombinasjon av latskap og økonomiske betraktninger som hindrer meg. Jeg vil ikke ha lange negler, men kunne tenkt meg litt penere.

Gammel 18-02-11, 15:44   #33
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri prøvd det og kunne aldri tenkt meg løsnegler, det ville bare sett malplassert ut tror jeg. Å fått fiksa litt på dem hadde vært gøy og prøvd.

Gammel 18-02-11, 16:01   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har jeg ikke gjort, men nå som jeg stort sett ikke lenger bedriver kroppsarbeid eller bærer på unger støtt og stadig ønsker jeg meg egentlig litt mer feminine negler. Dog svært diskrét.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 18:28   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har aldri så fine negler at det er noe poeng i å ta manikyr.

:kortklipt:

Gammel 18-02-11, 20:32   #36
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm nei. *har jobb som krever kortkortklipte negler*.

Gammel 18-02-11, 20:55   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har stygge og nedbitte negler, og egentlig kunne jeg godt tenke meg å få stelt dem litt og få litt orden på dem - det er i grunnen bare en kombinasjon av latskap og økonomiske betraktninger som hindrer meg. Jeg vil ikke ha lange negler, men kunne tenkt meg litt penere.

Si i fra om du vil ha tips om min billige og flinke manikyrist som ikke er så langt unna deg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:13   #38
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri følt behov for det. Klipper neglene når de blir for lange, dvs at jeg klipper 5-8 mm av dem da... Og så lakker jeg av og til.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 22:26   #39
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør det en sjelden gang. Egentlig trenger jeg det ikke sånn veldig, siden neglene mine er sterke og fine, men av en eller nnen grunn så er jeg veldig lat når det gjelder neglestell, og er for lite flink til å ordne dem selv.

Jeg gjør ikke annet enn filing og litt småfancy lakking, da. Setter ikke på negler eller noe.

Gammel 18-02-11, 22:27   #40
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solblomst, her.

Jeg tok manikyr en gang i forbindelse med en aniktsbehandlig, og tenkte at jaggu dette kan jeg søren meg gjøre selv.

Men gjør du det?

Det er nemlig greia her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.