Sv: Hva skal til for at du prikker?
Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.
Jeg klarer ikke å opparbeide irritasjon overfor prikketigging. Men sånne "jeg skulle bare teste dere ut og se hvordan dere reagerer og nå har jeg lurt dere godt og sitter og humrer for meg selv, altså"-innlegg derimot... 
.
Ikke meningen å gjøre livet surt.
Som svar til deg Jolie, så er forumet vi referer til SnartGravid. Det tok oss åtte år å endelig kunne flytte over til et av forumene som krever at man har barn for å melde seg inn, så etterhvert har jeg gått god erfaring med forumsbruk. Jeg har alltid tenkt at jeg skulle over til nybaktmamma, men der var ikke stemningen slik jeg hadde håpet. Nå ønsker jeg egentlig å finne ut om foreldreportalen er det rette stedet, og denne tråden har gitt meg noen svar på det ja. For noen av oss er det å kunne melde seg inn i et slikt forum noe som har virket så utrolig uoppnåelig...
Det at man kan gi røde prikker uten å være sure, eller skrive ekle kommentarer er en positiv ting, så de (overraskende få) røde prikkene som jeg har fått har ikke trukket ned opplevelsen av forumet. Jeg liker prikker veldig godt jeg, enten det er røde eller grønne. For min del så liker jeg ikke prikker som kommer fordi en selv har blitt prikket- verken røde eller grønne. Prikker skal for meg være reaksjon på noe som er skrevet 
God tone i denne tråden- gøy
Sist redigert av Solå : 18-02-11 kl 21:19.
|