|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BrattspillForandre overskriften, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: BrettspillVi har en spillsamling på skolen, som elevne bruker daglig. Det absolutt mest populære spillet der er Villkatten. Elevene spiller det så mye at de har slitt bort bildene på flere brett. Jeg endte opp med å kjøpe det til mine unger også, og både minsten på 4 og eldsten på 10, og jeg selv også, syntes det var morsomt. Sist redigert av Kaija : 19-02-11 kl 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: BrettspillVillkatten hørtes ut som noe mine kunne likt.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: BrettspillUbongo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: BrettspillVi spiller:
![]() |
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Brettspill
Vi liker best Creationary, og det fenger nok absolutt en som liker å bygge Lego. Konseptet er at man bygger det man får på kortet, og så skal de andre gjette hva man bygger. Som Pictionary, bare at man bygger i stedet for å tegne.
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Det høres ut som det rette spillet for både henne og meg. Så de hadde mange Lego spill på Obs og de var ikke så dyre der heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
Det er kjempegøy! Og jeg blir så fascinert av kreativiteten til poden! Og ikke minst av at han tenker så annerledes enn meg. Han bygger på helt andre måter enn jeg ville gjort, så jeg får meg noen aha-opplevelser.
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BrettspillMinsteman som er snaaart fem, og de to eldre søsknene, liker å spille Pictionary og Carcasonne, i tillegg til en del av de som allerede er nevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BrettspillHer er nok helt klart |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Sv: BrettspillJeg så de spilte Junior Alias i bhg i går. Jeg har aldri hørt om spillet før, men det så bra ut, så det skal kjøpes. Vi trenger flere spill! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BrettspillVillkatten er et artig spill! |
![]() |
![]() |
![]() |
|