Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Homeparty?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-11, 09:49   #21
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Homeparty?

http://www.sjarmtrollparty.no/ var nettop på et sånn homeparty, veldig mye kjekt.

Gammel 20-02-11, 09:52   #22
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Green House - danske klær til voksne. Har kjøpte endel opp igjennom. Solide klær til ok pris. Pleier å ha ett par ganger i året på jobben vi jentene, de har 2 kolleksjoner pr år. Deilig og prøve klær i ro og mak. Gode størrelser og passer de fleste i form og fasong.

Sist redigert av Fløyel : 20-02-11 kl 23:43.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 22:42   #23
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har holdt homeparty med garn og strikkeutstyr. Veldig moro, men det krever jo at man er en gjeng strikkere.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 23:00   #24
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monami, her.

Enjo

vaskeprodukter hvor tanken er at man pga produktenes utforming trenger man ikke bruker såpe, kun kaldt vann når en vasker. På denne måten sparer en penger, helse og miljø.

Var nettopp på et enjoparty selv og kjøpte mye. =)

Ja Enjo er bra. Takler egentlig ikke homeparty, men trosser fobien når jeg en gang i skuddåret behøver å supplere beholdningen. Produktene er av så god kvalitet at de må kjøres over med gressklipperen dersom man vil fornye litt

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 23:14   #25
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om det var et party fra Enjo jeg var på for 15 år siden, eller deromkring? Vi har klutene enda, og de er like hele og fine. (Hvorvidt det skyldes for lite støvtørking er en annen sak. )

Gammel 20-02-11, 23:17   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Green house har veldig ok klær. Lenge siden jeg har vært på noe homeparty over hodet nå, men akkurat de klærne kunne jeg godt tenke meg å finne igjen.

Me&I har fine barneklær, men også fine klær til voksne, jeg elsker et par tunikaer derfra fra fjorårets kolleksjon.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.