|
|
#21 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Homeparty?http://www.sjarmtrollparty.no/ var nettop på et sånn homeparty, veldig mye kjekt.
|
|
|
#22 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Homeparty?Green House - danske klær til voksne. Har kjøpte endel opp igjennom. Solide klær til ok pris. Pleier å ha ett par ganger i året på jobben vi jentene, de har 2 kolleksjoner pr år. Deilig og prøve klær i ro og mak. Gode størrelser og passer de fleste i form og fasong.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 20-02-11 kl 23:43. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Homeparty?Jeg har holdt homeparty med garn og strikkeutstyr. Veldig moro, men det krever jo at man er en gjeng strikkere.
|
|
|
#24 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Homeparty?Ja Enjo er bra. Takler egentlig ikke homeparty, men trosser fobien når jeg en gang i skuddåret behøver å supplere beholdningen. Produktene er av så god kvalitet at de må kjøres over med gressklipperen dersom man vil fornye litt |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ekvilist
|
Sv: Homeparty?Jeg lurer på om det var et party fra Enjo jeg var på for 15 år siden, eller deromkring?
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Sv: Homeparty?Green house har veldig ok klær. Lenge siden jeg har vært på noe homeparty over hodet nå, men akkurat de klærne kunne jeg godt tenke meg å finne igjen.
|
![]() |
|
|