|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Princess Skids and Scars
|
Skreddersydd dress til brudgom?Overskriften says it all. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?tiger dresser har jeg god erfaring med på små muskuløse menn. Hilsen en som har bitte liten mann som er idrettsutøver. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?
Ethvert sted som selger Frislid Konfeksjon, vil tro slike steder finnes i de fleste byer av litt størrelse. Ofte butikker av typen \"byens gode gamle herrekonfeksjon med XX års tradisjon, har fagfolk bak disken, tar alle nødvendige mål og ordner målsøm hos Frislid av tøykvaliteter fra en prøvebok og etter fasong fra en utvalgsbok. StedET hvor mannfolk i ytterst konservative yrker, hvor arbeidsantrekket er en elegant, men ikke prangende dress, får sitt arbeidsantrekk levert fra om de får dette i Norge. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?Ok, jeg får legge til at han nok tilhører den "prangende" delen av den mannlige befolkningen fremfor den elegante. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Frislid kan helt sikkert ordne det også, men da må han nok regne med å gå en runde eller fire med ekspeditører som sannsynligvis er av en noe annen oppfatning enn ham om hva som egner seg som bryllupsdress. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Jeg tror nok vi prøver noen andre i første omgang gitt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?Har du forsøkt brudesalonger? De tilpasser ganske greit dresser og finner det som måtte passe. Lillestrøm er jo brudebyen over alle
|
|
|
#8 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja, Jeg tror en tur innom noen som selger Frislid kan vere et forsøk verdt jeg altså. Har sett endel fine dresser derfra. En klassisk men kul sort bla. Og ekspeditørene er ikke alltid slik som ORG sier vil jeg tro |
|
|
|
|
|
#9 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?Du kan prøve å sende en mail til Mike & Co. Tailors. Tror det er de som annonserer i Budstikka om at en kan komme til Thon hotel for mål og bestilling.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?igjen jeg føler jeg blir ignorert her Tiger dressene er fantastisk ganske moderne veldig fint snitt på dem og passer små gutter/menn. Fåes i alle follestad sine butikker. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg. Tiger dresser er moderne i snittet. Frisild syntes jeg stort sett var gubbete.
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?Min mann, som er bredskuldra, kan ikke bruke hverken skjorter eller dresser fra Tiger. Knappene spriker over brystet i str XL og armene og skjorte/jakkelengde når til langt ned på låra. Jeg holder en knapp på fine herrebutikker, vi fikk kjempegod hjelp! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?Trenger du fremdeles tips?
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Kanskje det? Jeg klarer ikke å huske navnet på butikken, og mannen min husker heller ikke.
|
|
|
|
#18 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Broren min (som dog er lang og tynn som en strek, men det spiller jo ingen rolle når de tar mål) har fått sydd en kjempekul dress derfra, og jeg tror ikke det var så urovekkende dyrt heller. Sitter som et skudd, og han er sånn metal-mann, og er kjempefornøyd med dressen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skreddersydd dress til brudgom?... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:03. |
|
|
|
![]() |
|
|