|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeanstips, da?Jeg har krympet fra buksene mine og trenger blant annet et par nye jeans. Kroppen min passer bare inn i jeans som er normalt høye på livet og som har enten rette bein eller boot cut. Jeg har tidligere brukt blant annet Lee Marion og &demin Loyal, men ingen av dem er premiekule på nå, føler jeg. (Mulig det er kroppen min det er noe i veien med, da ...
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Jeanstips, da?Met jeans har iallefall en ny modell med rette ben, og litt høyere liv enn de normalt sett har hatt:-) Så har Mardou&dean noen fantastiske! jeans. De er ikke lave på livet, og har utrolig bra passform! Elsker de:-)) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeanstips, da?Mapp jeans er verdt og prøve. Usikker på om det er faste butikker/kjeder som har det. I byen vår er det mere enkeltstående butikker. Hvis du skal til min by så si fra, så kan jeg fortelle deg hvor du finner dem. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Jeanstips, da?Levis har en modell som heter Curve, bold og slim. Lav i livet, men sitter inntill, ingen glippe bak. Jeg måtte ha to, elsker de.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Jeanstips, da?Jeg elsker også den kolleksjonen til Levis som heter Curve!
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Jeanstips, da?
De selges ikke i kjede butikker i alle fall. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeanstips, da?Kjenner ikke til de typene som er nevnt over men har de siste årene brukt ONLY-bukser til de er helt utvasket og holdt meg til det merket.
|
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Deg om det.
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Dette var et tips jeg skal ta med meg! Jeg har akkurat de samme preferansene.
|
|
|
|
#12 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Ser for meg at vi har litt ulikt utgangspunkt
|
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeanstips, da?Følger med. Er ute etter jeans som er høy i livet, altså over hoftene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Det skal jeg gjøre. Takk for tips!
Takk for tips. Så Demi Curve er ikke lav i livet, Curly? Hvordan er den i størrelsen i forhold til andre jeans, synes du?
Ok. Takk!
Har Only jeans som ikke er lave i livet, altså? Har du i så fall navnet på modellen?
Takk. De har ikke passet meg før, men det er noen år siden og det kan jo være at enten de eller min kropp har forandret seg såpass at de kan testes igjen. Jeg har forresten en baggy modell derifra som jeg kjøpte tidligere i år. Den er god, og jeg er nesten litt lei for at den har blitt for stor ...
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeanstips, da?De har sikkert Mapp jeans i din by også altså om du bare finner ut hvor. Det er gjerne enkeltstående butikker med dameklær som har dem. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
--
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
--
|
Sv: Jeanstips, da?Den heter noe Levis Engineered. Det finnes i mange forskjellige vasker og typer og lommer. Her ser du flere av typen: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeanstips, da?Jeg er veldig fornøyd med jeans fra Acne. De har mange forskjellige modeller, jeg liker den som heter Hex. Den er ganske rett i bena og middels høy i livet.
|
![]() |
|
|