Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruksanvisning for jeanstights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-11, 16:48   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bruksanvisning for jeanstights?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg lurer mest på hvor man kjøper dem.

Jeg kjøpte denne på HM. Den har sånn rynkesøm nederst på leggen, dermed vet jeg ikke om den blir så pen i støvletter. Men jeg skal jaggu prøve. :nyfrelst:

Denne er med lommer bak, men det er uansett ikke aktuelt å ha noe som ikke dekker rompa sammen med den.

Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 18:24   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker det masse og har fra Lindex (litt slamsrete i kvaliteten), HM og Gina Tricot. Ingen har lommer, så jeg bruker de under tunika og (litt for korte) hverdagskjoler. Til sko bruker jeg mest støvletter.

Sånn med rynkekant nederst kunne jeg også tenke meg. :guble: Var det mammatights? (det trenger jeg forhåpentligvis ikke!).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 18:28   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

De jeg kjøpte var mammatights ja. Jeg ser ikke på så mye annet for tiden.

Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 18:35   #24
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har litt rar rompe tror jeg for jeg har tendens til å få litt rørleggersprekk. Hjemme sammen med barna har jeg gitt litt bæng. Men de la visst merke til det. Syvåringen dro buksa og bleie litt ned på spiren slik at hun sagget avgårde med sprekk. Lo seg mest ihjel og sa se ho er helt lik mamma. Himmel, jeg må ta meg sammen.

Gammel 21-02-11, 19:09   #25
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Til sko bruker jeg mest støvletter.

hm, interessant

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 19:27   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Overdelen bør gå nedom rumpa. Lang cardigan, lang genser eller kjole. Tunika, om du liker det...
Eller en lang topp innerst og en kortere et-eller-annet utenpå der igjen.
Når det gjelder sko, passer velt alt til? Jeg liker best støvletter, ankelboots eller andre ankelhøye sko. Ballerina om sommeren.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 19:31   #27
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Man kan bruke de akkurat som vanlige jeans, bortsett fra at jeg synes det er finest at man har noe over som går litt over baken så lenge det ikke er baklommer.

Sko etter vær, vind og lyst.

Gammel 21-02-11, 20:21   #28
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

H&M har fine jeanstights i ordentlig jeansstoff, til 199. Det dumme er at til meg er de litt stramme i lårene, men vide rundt mage og rumpe. :freaky:

Gammel 21-02-11, 20:45   #29
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko med hæl er essensielt.

Gammel 21-02-11, 20:48   #30
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Neida, det er det ikke.

Gammel 21-02-11, 21:28   #31
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig. Finest da.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 21:49   #32
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det eg meine. Finest med hæl. Men ballerina går mot sommers.

Gammel 21-02-11, 21:51   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk bak en dame i femtiårene i dag, i tynn tights og kort genser. Ute. Det ser ikke bra ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 02:44   #34
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle disse er fra HM Mama avdelingen. Og nå som det er så mye tunikaer i butikkene, kan du jo sikkert finne fine tunikaer som ikke er fra mamma avd også ....

Er ellers enig i at det er finest med lang skjorte, cardigan, tunika osv...som dekker baken.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 07:59   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ikke særlig praktisk hvis man har et skranglete bekken.

Gammel 22-02-11, 10:32   #36
Left
Passiv

Standard

Du kan vel ha hva du vil til overdel, sålenge den dekker rompa. Og støvletter, lave eller høye, synes jeg er fint.

Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 10:37   #37
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker stort sett hæler til tights. En lang topp som sitter inntil, ikke slarkete over rumpa og en annen topp/bluse/tunika/strikkaplagg over der igjen. Det hender at den toppen som er ytterst er ganske kort. *vill og gal*

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:18   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men ikke særlig praktisk hvis man har et skranglete bekken.

Jeg fungerte faktisk bedre på et par cm hæl da mitt bekken skranglet, enn på helt flate sko. Ikke tynne stilletthæler da, men litt lavere kilehæl var helt supert. Fysioterapeuten min anbefalte også dette.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:24   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg fungerte faktisk bedre på et par cm hæl da mitt bekken skranglet, enn på helt flate sko. Ikke tynne stilletthæler da, men litt lavere kilehæl var helt supert. Fysioterapeuten min anbefalte også dette.

Samme her - jeg trivdes best i myke, gode sko med tykke såler og 3-4 cm hæl.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 11:37   #40
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Mener du, smilefjes, egentlig tights-tights? Eller stretch-jeansstoff-tights, altså trange trange dongri med strikk i livet? For meg har de to intuitivt litt forskjellig bruksanvisning, uten at jeg helt har klart å finne bruksanvisningen selv. Den sistnevnte typen, tror det er det som kalles jeggings(?), får jeg ikke taket på. De sitter ikke oppe, og har ikke beltehemper så jeg kan få festet dem over hoftene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:12.