Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spesiell krølltang - noen som vet hvor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-10, 20:13   #21
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spesiell krølltang - noen som vet hvor?

Har allerede testet den. Man må holde litt lengre enn på filmen, men ellers blir det slike krøller. Funket fint. Krøllene blir derimot litt annerledes enn med tradisjonell krølltang (som er mer korktrekkere og kanskje litt finere), men veldig effektiv og skaper mye mer volum. Jeg kan tenke meg jeg vil kombinere dem litt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 12:36   #22
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Bestilt OBH bølgetang på Elkjøp nå. Collect@store, skal hente den senere i dag. Enkleste varianten til 248,-.

Gammel 24-02-11, 16:53   #23
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Bestilt OBH bølgetang på Elkjøp nå. Collect@store, skal hente den senere i dag. Enkleste varianten til 248,-.

Den funker helt fint på meg i allefall. (Typisk nordisk hår.) Holder nok 15-20 sekunder, men krøllene holder til jeg vasker håret to-tre dager senere. (Fordelen med krøller er at håret blir mye senere fett også så jeg kan drøye hårvasken en ekstra dag.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 17:57   #24
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Tøft!
Men hun kunne godt delt opp håret litt bedre. Tror det har mye å si for resultatet.

Gammel 24-02-11, 19:01   #25
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også fra OBH Nordica, men la i litt mer penger og fikk den som lager større bølger. Er kjempefornøyd.

Gammel 24-02-11, 19:02   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som bruker denne - har dere helt pinn-rett hår eller har dere litt fall?
Jeg har nemlig brusehår - tynt og uregjerelig, men bruker rettetang hver dag.
Men fine systematiske fallkrøller hadde vært fint - vil det fungere på brusehår?

Gammel 24-02-11, 19:06   #27
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Bilde! :krølltang-addict:

Gammel 24-02-11, 19:25   #28
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men fine systematiske fallkrøller hadde vært fint - vil det fungere på brusehår?

Jeg har pinnestritt hår uten antydning til vipp en gang. Synes nesten det er for tykt til å bølges for det blir så stort. Det er penere dagen etter.

Gammel 24-02-11, 19:27   #29
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Bilde! :krølltang-addict:

Gjerne før og etter bilde :storkrevende:

Gammel 24-02-11, 22:09   #30
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja! Bilde!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 23:21   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn vil jeg ha!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 23:38   #32
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har litt fall, men ikke brusete hår. Føner det, glatter det eller bruker bølgetangen. Min erfaring er at bølgetangen har noe av det samme prinsippet som rettetangen, bare at i stedet for å glatte det blir det bølger.
Bildet er tatt etter en av de første gangene jeg brukte den, har fått litt mer dreisen etterhvert. Før bilde er det liten vits i å vise frem siden jeg stort sett alltid har gjort ett eller annet med håret.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Jul 2010 009.jpg (186,4 KB, 33 visninger)
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 00:02   #33
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Ahh - lekkert! En sånn en må jeg vel ha kjenner jeg..
Men jeg tror jeg skal høre med søster'n om jeg kan få prøve hennes først..
For jeg er redd jeg har litt for kort hår.

Sist redigert av Fløyel : 25-02-11 kl 00:16.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 00:06   #34
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Så fin du var! Kjekt å kunne eksperimentere med hår.

Gammel 25-02-11, 00:06   #35
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den gjorde underverker med pistrehåret til dama i videoen i allefall. Kult!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.