|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Oppvisning i barnehageI dag har vi ordnet litt i hagen. og Zanto har hentet ved ned til huset fra vedstablene. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Oppvisning i barnehageSå flinke hundar du har, og så flott å sjå at du trenar dei så bra! Heldige ungane i barnehagen som fekk sjå og helse på hundane. Brukshundar som får jobbe både fysisk og mentalt er glade hundar, og det lyser jammen lang veg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppvisning i barnehageStaslige hunder du har! Veldig fine! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Oppvisning i barnehageTusen takk for skryt. Ja de elsker å få oppgaver. Alle hunder liker forresten å få jobbe og få bruke hodet og kroppen. De elsker å lære nye ting, og føle at de er til nytte og at de er flinke. ;-) |
|
|
|
|
|
#26 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppvisning i barnehageMav:
|
|
|
#27 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Oppvisning i barnehage
Jeg er litt usikker nå. Jeg skrev et innslag her om bøkene mine, men det ble slettet, fordi det var reklame, og det er det strenge regler mot her på forumet. Sist redigert av Mazaro : 24-02-11 kl 18:01. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Oppvisning i barnehage
Herlig. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Oppvisning i barnehageHer en en video med noen få søte triks, som hundene blandt annet også viste i barnehagen hin dagen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Oppvisning i barnehageTakk for det Moserella. ;-) Ja puddelen er en flott hunderase. Før jeg selv fikk meg puddel, hadde jeg faktisk litt fordommer mot rasen. Så på dem som forfinede pyntedukker, ikke som ordentelige hunder. Men så måtte jeg ha noe som ikke røyta. Så tok jeg sjangsen. Har ikke angret, de er like mye hund som alle andre raser, og slett ikke noen pyntedukker. Robin plasker gjene rett uti søledammer, og graver seg langt ned i den våte jorden så han er både gjørmete og møkkete fra topp til tå. Aldeles herlig. Musejakt er hans yndligs sport. Og da blir det en del jakt under jorden. he he. |
|
|
|
![]() |
|
|