|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hoteller i LondonWohoo! Jeg planlegger å ta med meg frøkna (5 år) til London. Jeg finner masse tips her inne på hva vi kan finne på der, men hotellanbefalinger er vanskeligere å komme over.
(2005) (2010) (2012) Sist redigert av Meissa : 25-02-11 kl 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hoteller i LondonVi bodde på St.Giles hotell. Veldig sentralt og veldig greie priser.
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Hoteller i LondonVi bodde også på St. Giles sist vi var i London.
![]() |
#5 |
stressmonster
![]() Sv: Hoteller i LondonDere gjør det veldig enkelt.
![]() |
#6 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hoteller i LondonFor noen år siden bestilte jeg hotell gjennom her. Bestilte også teaterbilletter- Mange gode tilbud! http://www.londontown.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hoteller i LondonJeg har bodd på SAS Portsman ifm jobb, men det er dyrt, dog sentralt og flott (og gode senger). Ville styrt unna Bayswater området i alle fall, mye diverse der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stressmonster
![]() Sv: Hoteller i London
Takk, skal sjekke her inne.
Styre unna Bayswater altså? I en annen tråd her på FP så sto det at det var best å bo i området Notting hill eller Bayswater og helst unngå oxford street pga. mye tafikk. Med mye rart mener du hoteller av dårlig kvalitet?
Ja, det finnes et hav av hoteller. Derfor hadde det vært greit å velge et som andre har gode erfaringer med. Jeg synes det også er litt vanskelig å bedømme avstander utifra kart og vil helst ikke havne laangt utenfor sentrum.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hoteller i LondonVi bodde på Holiday Inn Mayfair sist - fantastisk beliggenhet tverrgate til New Bond street, vis a vis Ritz hotell. Midt i smørøyet. Store gode rom, deilige senger og hyggelig betjening.
![]() |
#11 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Hoteller i LondonJeg bor alltid på http://www.thistle.com/hotels/united...lly/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jeg har bodd mye der ifm jobbreiser siden vi har rabatt der. Veldig greit hotell, det. Rett rundt hjørnet ligger det en Starbucks også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ja. Jeg har vært der ifm språkreise og likte ikke området, følte meg ikke trygg der på kveldstid. Men det finnes sikkert greie hotell der også altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hoteller i LondonJeg bodde på Mandeville sist og kommer til å bo der igjen. Perfekt beliggenhet, kort vei til Oxford street og mange restauranter bare et par minutter unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hoteller i LondonMelder meg inn i "klubben" av de som også har bodd på St. Giles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hoteller i LondonJeg ville IKKE bodd på St.giles. På en reise med noien tidligere kollegaer bodde resten av gjengen der. Rommene var greie nok, men som å bo i en skoeske. Rommene er absolutt ikke hva jeg ønsker av et hotell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
stressmonster
Jeg har søkt litt på dette hotellet og det viser seg at anbefalingene er sånn halvt om halvt. Noen er kjempefornøyde mens andre klager på små rom, vond lukt, støy og manglende vann. Jeg tenker da at det kanskje avhenger litt av hvilket rom man får og vi vil gjerne være litt tryggere særlig siden jeg reiser med barn og kommer dermed til å velge et annet selv om det blir pittelitt dyrere.
(2005) (2010) (2012) Sist redigert av Meissa : 26-02-11 kl 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hoteller i LondonVi har bodd på St.Giles de to siste gangene vi har vært i London. Vi har bestilt Executive room begge gangene, og har vært veldig fornøyd. Rommene er ikke så store, men de har vært rene, fine og badene har vært nyoppussede.
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Hoteller i LondonMed et lite barn på hjul ville jeg bodd veldig sentralt. Altså sånn at man ikke var avhengig av tuben hver gang man skulle noe som helst sted. Derfor ville jeg unngått Bayswater-hotellene.
![]() |
#20 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
london, reise med barn, reisetips |
|