Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

[lokal Oslo]Var det en McDonalds på Haugerud før?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 21:29   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[lokal Oslo]Var det en McDonalds på Haugerud før?

Jeg hadde det for meg at det varn en Macern der tidligere, sånn ikke så langt fra Sats der, og omtrent der Rimi (tidligere Ica) er nå. Dette diskuterte mannen og jeg heftig for mange år siden, og jeg trodde jeg hadde tatt feil - helt til naboen plutselig sa "ja, der ja, der var det jo en McDonalds før".

Dette er virkelig en totalt uinteressant sak, men nå må jeg bare høre om noen her kan si noe om dette virkelig viktige temaet.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:30   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: [lokal Oslo]Var det en McDonalds på Haugerud før?

Det var en mc donalds rett rett ved butikken der ja.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:32   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jepp, rett ved siden av ICA.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:33   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jupp,det har vært en mac der tidligere ja.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-11, 21:33   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen sier: Det lå en McD ved Tveita. Rett ved siden av Esso-stasjonen. Ligger den der fremdeles, og hvis ikke - er det denne du mener?

Gammel 25-02-11, 21:36   #6
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Mannen sier: Det lå en McD ved Tveita. Rett ved siden av Esso-stasjonen. Ligger den der fremdeles, og hvis ikke - er det denne du mener?

Si til mannen: Ja, det er denne jeg mener, og nei, den er ikke der mer. Den forsvant nok for over 4 år siden.

Takk for svar folkens. Her har jeg trodd at jeg har vært fullstendig tullerusk i 4 år, og så viser det seg at den McDonaldsen jeg så den gangen (vi hadde da nettopp flyttet til området) ikke var et synsbedrag.

Gammel 25-02-11, 23:10   #7
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Si til mannen: Ja, det er denne jeg mener, og nei, den er ikke der mer. Den forsvant nok for over 4 år siden.

Takk for svar folkens. Her har jeg trodd at jeg har vært fullstendig tullerusk i 4 år, og så viser det seg at den McDonaldsen jeg så den gangen (vi hadde da nettopp flyttet til området) ikke var et synsbedrag.

Det var nok ikke et synsbedreg. Men det var nok ikke så mange andre som så den, for den forsvant ganske fort igjen. Heldigvis, kanskje.

Gammel 26-02-11, 01:30   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vi spiste der ofte før når vi bodde på Oppsal. Etter at vi flyttet ble den borte. Lurer på hvor mye penger vi egentlig la igjen der!?

Gammel 26-02-11, 01:55   #9
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Vi spiste der ofte før når vi bodde på Oppsal. Etter at vi flyttet ble den borte. Lurer på hvor mye penger vi egentlig la igjen der!?

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 02:23   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det var Mc der hvor solstudioet og eiendomsmegleren nå har lokaler underSats og ved siden av ICA
Ble borte for noen år siden.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 09:16   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det var Mc der hvor solstudioet og eiendomsmegleren nå har lokaler underSats og ved siden av ICA
Ble borte for noen år siden.

Her hjemme har vi en teori om at det var en ekstra kjip McDonalds, for det oste alltid så ekstremt av frityr der. (Den delte jo inngangsparti med butikken, og jeg ble rent kvalm av å går forbi.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 09:18   #12
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det var slett ikke noe synsbedrag, til det spiste vi der altfor ofte. :bodde rett i nærheten før:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-11, 21:48   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det var slett ikke noe synsbedrag, til det spiste vi der altfor ofte. :bodde rett i nærheten før:

Jeg er skikkelig glad for å få oppklart det. For jeg husker den gangen, så sa jeg til mannen at vi skulle dra dit og han bare lo av meg "det er ingen McD der" og jeg sa jo, og så var det jo ikke det - og han flirte og sa, jeg sa jo vi måtte dra til Alnabru.
Men sannelig hadde jeg rett .

Gammel 01-03-11, 03:45   #14
Ninanr2
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2011
Ninanr2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

du har helt rett!

Ninanr2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.