Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Til dere Chill og Cream-damer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 19:42   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til dere Chill og Cream-damer

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hva har dere oppi El.nat skoene? Det går jo ikke an å ha vanlige strømper i dem uten at det ser helt fjernt ut, og sånne tynne stømpiser blir alt for kaldt nå, og barbeint er ikke et alternativ. Barbeint er aldri et alternativ forresten. Hva har man i skoene? Jeg bruker mine el.nat alt for lite siden jeg aldri vet hva jeg skal ha i dem.

Ja, samme her. Og det gjelder samtlige sko der sokkene vises. Jeg leter ofte etter "tette" småsko, men det er det sannelig ikke mye av.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.