Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeanstips, da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 20:11   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeanstips, da?

Takk, scilla!

Gammel 24-02-11, 11:08   #22
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Enig i at Only-buksene er lave i livet, iallfall de fleste som jeg har kjøpt. Men denne er ikke det, iallefall ikke såå lav som de andre jeg har hatt.

Søkte på Only sin side men fant ikke denne, ser der at alle buksene har et navn. I min bukse står det ingen navn, men modell 15024233 og ROO og RGA om det er noen hjelp.
De to første spenslene til belte mot glidlåsen foran har stjernemønstret nagle. Lommene foran er sydd utenpå buksen. Kjøpt på Vero Moda. Rette ben.

Gammel 24-02-11, 11:11   #23
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Har du vært på Carlings?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 12:24   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Enig i at Only-buksene er lave i livet, iallfall de fleste som jeg har kjøpt. Men denne er ikke det, iallefall ikke såå lav som de andre jeg har hatt.

Søkte på Only sin side men fant ikke denne, ser der at alle buksene har et navn. I min bukse står det ingen navn, men modell 15024233 og ROO og RGA om det er noen hjelp.
De to første spenslene til belte mot glidlåsen foran har stjernemønstret nagle. Lommene foran er sydd utenpå buksen. Kjøpt på Vero Moda. Rette ben.

Takk for hjelpen! Jeg får kikke etter den.

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Har du vært på Carlings?

Nei, jeg humper rundt på krykker for tiden, så jeg er ikke i prøvemodus akkurat nå.

Gammel 24-02-11, 13:16   #25
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Nei, jeg humper rundt på krykker for tiden, så jeg er ikke i prøvemodus akkurat nå.

Ja, det skjønner jeg da. Det er en godkjent unnskyldning. De har forresten en del Levis bukser og andre olabukse på www.ellos.no - går jo ann å bestille i forskjellige fasonger og størrelser og sende tilbake igjen?

Gammel 24-02-11, 13:22   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Ja, jeg har akkurat bestilt meg en Lee-bukse fra Ellos. Hvordan er den Levisbuksa i størrelsen, da? Bruker du samme størrelse i den som i andre jeans?

Gammel 24-02-11, 13:28   #27
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ja, jeg har akkurat bestilt meg en Lee-bukse fra Ellos. Hvordan er den Levisbuksa i størrelsen, da? Bruker du samme størrelse i den som i andre jeans?

Ja, ca samme størrelse. Men synes de også varierer litt fra vask til vask - så jeg har de i 2 forskjellige størrelser. De vider seg ganske mye ut synes jeg, så jeg har kjøpt de når de sitter ganske stramt.

Gammel 24-02-11, 13:35   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Ja, ca samme størrelse. Men synes de også varierer litt fra vask til vask - så jeg har de i 2 forskjellige størrelser. De vider seg ganske mye ut synes jeg, så jeg har kjøpt de når de sitter ganske stramt.

Ok, takk!

Gammel 27-02-11, 22:05   #29
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Deg om det. Jeg fikk fint på meg Levis Demi Curve, men det ble en voldsom glippe i ryggen. Den var altfor, altfor lav i livet for meg. Bold Curve har jeg ikke funnet, men det ryktes at den også er lav i livet.

Nå har jeg prøvd den, og den er altfor lav i livet. Ellers passet den for så vidt bra til min (ifølge olabukseprodusentene) voldsomt formfulle kropp, men kan kan jo ikke kjøpe bukser som lager valker.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.