Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor kommer dere fra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-07, 15:00   #21
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kommer dere fra?

Jeg kommer fra Telemark, men bor i Oslo. Kommer nok ikke til å flytte tilbake til Telemark noen gang, tror jeg.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 15:09   #22
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Fra Bergen

Gammel 01-03-07, 15:16   #23
Enel
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2007
Enel har et hav av muligheter foran seg
Stort smil

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg er også utflyttet bergenser.

Endret tittelen siden du ikke skrev noe om hvor du bor.

Sorry ! En ren glipp !!! Bor i utlandet

Enel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 15:27   #24
Enel
Nybegynner

Enel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Se her!

Sorry... Hadde ikke kommet så langt at jeg hadde funnet denne ennå.... Tilgitt ???

Enel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 15:35   #25
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt er du tilgitt. Dessuten gikk jo linken på hvor vi bodde, og det var jo ikke det du spurte om.
Det er egentlig jeg som bør be om tilgivelse ...

Gammel 01-03-07, 15:39   #26
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Kommer fra et sted utenfor Bodø og flyttet til Trondheim da jeg var 5 år.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 18:29   #27
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kommer fra Oslo og bor i Oslo

Gammel 01-03-07, 19:10   #28
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Jeg er født i Tromsø, men har bodd halve livet i Oslo. Andre halvdelen av livet har jeg bodd på forskjellige steder i Hedmark. Etter noen år i spania og i Røyken, har jeg flyttet tilbake til Hedmark, denne gangen Elverum. Her blir jeg boende noen år, så får vi se hva som skjer framover.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 19:13   #29
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er i fra Stavanger!

Gammel 01-03-07, 19:13   #30
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Stavanger her også.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 19:15   #31
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Født og oppvokst i Drammen, men har bodd i nabokommunen de siste par årene.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:16   #32
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Æ e trønder
Født og oppvokst i Trondheim,og bor her fortsatt.

Gammel 01-03-07, 21:20   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg regner med selv om utflyttet haldenser. Jeg er født i Oslo, men det var i Halden at jeg tok grunnskole og videregående.

Jeg kommer aldri til å flytte tilbake. Nå har jeg ikke familie igjen der heller. Vi har alle klumpet oss sammen på Vålerenga.

Gammel 01-03-07, 21:23   #34
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Født i Bodø, levde mine første fem år i traktene der. Deretter ØstFinnmark til jeg var 16. Da flyttet vi til en by i Vestfold og her har jeg visst satt meg fast.

Sist redigert av malena : 20-10-07 kl 21:31.
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:24   #35
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg kommer fra Telemark, men bor i Oslo. Kommer nok ikke til å flytte tilbake til Telemark noen gang, tror jeg.

Signerer denne, men bytter ut Telemark med Vestfold. :lat:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:27   #36
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg kommer fra sotra, men kommer man fra andre deler av landet ville jeg vel bli kaldt en bergenser. Har nå flyttet til søviknesland.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:30   #37
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Soffers er litt kul
Standard

Stolt trønder!

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:42   #38
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Oslo.

Gammel 01-03-07, 22:07   #39
Marian
29 år

Marian sin avatar

Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Oslo

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:14   #40
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kommer fra og bor i Sarpsborg!

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.