|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Vaffeljern.
Jeg har dette og her har det en god pris også ser jeg. Jeg er VELDIG fornøyd med det! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Weeeee
|
Sv: VaffeljernDa får jeg gå litt mot strømmen her.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VaffeljernDu kan jo kjøpe vaffeljernet fra Moods of Norway som lager vaffeltraktorer i stedet for -hjerter.
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: VaffeljernJeg har wilfa dobbeldekker, den fungerer helt greit. Men litt irriterende at det er fem hjerter.
|
|
|
#25 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: VaffeljernVi har dobbelt fra Wilfa og jeg er ikke fornøyd med det. De stekes fortere oppe enn nede og setter seg alltid fast oppe.
|
|
|
#26 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VaffeljernJeg har Åviken, kjøpt etter å ha lest her inne. Det har jeg ikke angret på. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: VaffeljernDet ble Åviken på meg gitt.
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Vaffeljern
Det eneste som holder over tid? Et skrotvaffeljern til 6-700kr? Nå vet jeg ikke hvor mange og hva slags vaffeljern du har prøvd, men hvis Åviken er referansejernet kan det ikke ha vært mange. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Metallica!!
|
Jeg har samme erfaring med Åviken, vi hadde det i kantinen jeg jobbet i en stund, men ingen var lei seg når det plutselig ikke virket lengre og vi kunne kjøpe nytt. Møkkajern!
Nå var det vel ikke storkjøkkenjern hun spurte etter, men jern til vanlig husholdning. Selv om fredriks er et godt merke vil det nok aldri svare seg å investere i til privat hushold med mindre man steker hinsides mye vafler.
|
|
|
#32 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VaffeljernÅviken hadde de på tilbud nå på Coop Obs i Oslo |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nybegynner
![]() |
Ikke så nøye med kvaliteten så lenge det er praktisk - enig med deg der. Mat er kun et nødvendig onde, tross alt. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nybegynner
![]() |
Hun spurte etter "et skikkelig et". Hvorvidt det var storkjøkkenjern eller husholdningsjern var ikke nevnt. Hun ville ikke ha "billige drittjern", en kategori de aller fleste (om ikke alle) husholdningsjern faller inn under. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
oppbevares tørt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VaffeljernElkjøp har nå tilbud på wilfa dobbeltjern tror jeg. 299,- hvis jeg ikke husker heeelt feil. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Styr unna! Dette bruker vanvittig lang tid på hver stekeomgang. Jeg kjøpte ett, men var så misfornøyd at jeg leverte det inn igjen og kjøpte det nyeste doble fra Åviken. Det er tre ganger så raskt, iallefall og helt ok, men ikke mer. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nybegynner
![]() |
Hvis det er et Fredriks så kjøper jeg det gjerne |