Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårjakke til 2 åring (jente)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-11, 19:11   #21
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårjakke til 2 åring (jente)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er ikke enig med deg i at de er uforholdsmessig dyre i forhold til comfort og kvalitet. Der mener jeg P.O.P. er tilnærmet suverene, sammen med ett par andre merker.
Det betyr selvsagt ikke at man ikke finner greie jakker til en rimeligere penge, men de er som regel tyngre og stivere og har lavere vannsøyle enn p.o.p. Også kan man selvsagt spørre seg hvor mye finesse man har behov for til ett barn. Min er av svømmetypen som virkelig sliter klær og da ser jeg helt klart verdien av litt dyrere tøy

Jeg er enig i at POP er kvalitet, hatt det selv til min datter. Så nesten ny ut da jeg solgt den videre. Men nå skal jeg ikke ha skalljakke, men en søt vårjakke som ikke er beregnet til barnehagelek. Det er en vanlig bursdagsgave og da synes jeg kr 1000,- blir vel mye.

Og om den er vannavvisende/vanntett så er det jo bra, for da kan den jo brukes til litt lek hjemme...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 19:14   #22
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg er ikke enig med deg i at de er uforholdsmessig dyre i forhold til comfort og kvalitet. Der mener jeg P.O.P. er tilnærmet suverene, sammen med ett par andre merker.
Det betyr selvsagt ikke at man ikke finner greie jakker til en rimeligere penge, men de er som regel tyngre og stivere og har lavere vannsøyle enn p.o.p. Også kan man selvsagt spørre seg hvor mye finesse man har behov for til ett barn. Min er av svømmetypen som virkelig sliter klær og da ser jeg helt klart verdien av litt dyrere tøy

Absolutt og helt enig, jeg elsker Po.P jakkene og vesla skal få en i år som i fjor - windfleecejakkene er også toppers, en sånn har jeg kjøpt allerede da jeg falt pladask for det nye designet i hvitt/rødt.
Men dyre er de, for dyre med tanke på hvor lenge de minste størrelsene kan brukes. Jeez, de koster nesten like mye som en dress, jo.

Btw, er jakkene billigere i de minste str.? Blir de dyrere fra str. 98, f.eks.?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 19:35   #23
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi har brukt vindfleecejakkene fra PoP når det ikke har vært regn eller vått ute. Ok pris på de i alle fall.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 19:52   #24
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Denne:

Da ble det denne . Kjempesøt, fin pris og i tillegg vann- og vindtett.

Takk for mange gode tips

Gammel 03-03-11, 19:54   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Vi har brukt vindfleecejakkene fra PoP når det ikke har vært regn eller vått ute. Ok pris på de i alle fall.

Den er vi kjempefornøyd med også

Gammel 03-03-11, 21:03   #26
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Da ble det denne . Kjempesøt, fin pris og i tillegg vann- og vindtett.

Takk for mange gode tips

Tror nok både du og mottager av gaven vil bli fornøyde, jakken er supersøt!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 21:16   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Tror nok både du og mottager av gaven vil bli fornøyde, jakken er supersøt!

Har sett på maaange jakker nå, og jeg falt hele tiden tilbake på denne. Og begge jentene mine synes den var fin, så da ble det den . I tillegg ble det ei lue, jeanstights og en genser...så da er gaven i boks.....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.