|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Name it-størrelserJeg har to 09-barn, en litt stor og en enda litt større, og de må ha 92 i Name it-overdeler, uten tvil. Bukser i 92 blir litt store, men 86 er altfor lite. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
maler
|
Sv: Name it-størrelserName it lager klær for lange og smale barn.
|
|
|
#23 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Name it-størrelser
Det er min erfaring også. Jenta mi er ca 83 cm og 11 kg nå (23 mnd). Ganske slank. Str 92 i bukser er litt for lange, men 86 er knapt.
|
|
|
#25 |
|
Curlingkone
|
Sv: Name it-størrelserJeg syns bodyene har vært gode og lange i ryggen, men litt smale, slik at det har blitt litt pølseskinn på jenta mi.
|
|
|
#26 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Name it-størrelser
Det er jeg enig i! Name it-klær var litt pølseskinn på Pjotten det første halvåret, og buksene blei altså fort for korte i beina, men det var ikke verre enn at vi bare brukte litt større størrelser. Han var lang og rulten, nå er han lang og slank. Name it sitter fortsatt best, og det er det vi har brukt og fortsatt bruker mest også, siden det er kort vei til nærmeste butikk. H&M sitter greit, men jeg liker ikke utvalget fra 74 og oppover, det er jo ikke babyklær lenger. Lindex har helt håpløs passform. (Og stort dyrere klær enn det gidder jeg ikke kjøpe til en som vokser ut av alt etter få uker likevel.)
|
|
|
|
#27 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Name it-størrelserMen sånn mens vi har den store Name-it-diskusjonen, jeg synes klærne derfra blir så utrolig fort slitt. Er det bare jeg? Nå snakker jeg ikke om babyklærne, men klær til barnehagebarn. Guttene mine får i alle fall slitte knær på 1-2-3, men kanskje de bare er ekstrem-slitere? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
maler
|
Sv: Name it-størrelserNameit-klær har holdt bra her. Men det er ikke de mest slitesterke mhp tøyet i dongeribuksene, de er tynne og myke på godt og vondt.
|
|
|
#30 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Name it-størrelserDa Mellomste var baby så brukte han større størrelser i Name-It-bodyer enn i andre merker fordi jeg synes NI-bodyene var mye kortere og mindre i størrelsen enn andre merker.
|
![]() |
|
|