|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva synes du om måten Northug gikk i mål på når han tok gull på fredag? | |||
| Jeg synes det bare var stilig og kult og at kritikerne er bra jantete |
|
115 | 55,02% |
| Jeg er enig med dem som synes han opptrådte usportslig og respektløst |
|
28 | 13,40% |
| I couldn´t care less / Annet |
|
66 | 31,58% |
| Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
"De"
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg er ikke helt sikker, men jeg synes kanskje det er en litt ufin måte å vise seg overlegen på.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?OK. På tide å logge av. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?
På deg eller Northug? Eller banandansen? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Det var vel mere som å showe litt og vise seg for publikum, enn å strø salt i såret til svensken som kom bak... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg synes stort sett han er morsom og deilig PUK, men akkurat på stafetten synes jeg det var unødvendig og litt teit. Jeg har prøvd å finne ut hvorfor, og jeg tror det handler litt om at han på en måte tar all blesten, og det synes jeg ikke man skal på en stafett. Det er liksom en lagseier, og han får det til å handle om seg.
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Ja - akkurat derfor. Jeg klarer Northug sånn til dagen og synes han er flink, kul og litt deilig arrogant, men at han gjorde dette på stafetten - det synes jeg ingenting om. Det var tre andre løpere som hadde slitt før han, men Northug tok all blesten, all showet og gjorde seg selv til hovedpersonen. Det synes jeg er usportslig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg bare fniste da jeg så det, og syntes ikke det var så big deal med en liten plog foran mål. Syntes Bjørn Dælie var langt mer arrogant da han gikk baklengs. De andre tapte uansett hvordan Northug gikk over streken, så at det ble litt show (om man i det heletatt kan kalle det det) var vel bare en bonus. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg tenkte at dette var en impulshandling grunnet høyt adrenalin. Han setter ihvertfall Norge på kartet i forhold til langrenn og Svensker.
|
|
|
#15 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Syns vel egentlig at den lite innøvde "seierstalen" hans hvor han listet opp det han husket av svenske skiløpere og ropte "You guys took a hell of a beating" var betydelig mye mer pinlig enn ploginga før målgangen.
|
|
|
#16 |
|
Halloen!
Det er jeg veldig enig i. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg syns det var uskyldig morsomt, og kan ikke se at det skulle være noe hån. Jeg ble sant og si litt skuffet over at det ikke var noe mer alvorlig som hadde skjedd, en skulle jo tro han hadde dratt ned buksen, pekt nese og ledd av svensken.
|
|
|
#19 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Begrunnelsen var vel at han gjorde dette fordi Hellner så vidt slo han på sprint-stafetten, i innledende runde. Jeg synes dette blir litt barnslig, dessuten liker jeg ikke når noen er "morsomme" på andres bekostning. Synes dette er i samme kategori som å ikke møte opp på blomsterseremoni når han blir slått. Northug har jo sagt det så godt selv; barneskirenn.
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg syns det var helt greit, og hadde syns det samme om det var Sverige som kom først og gjorde likedan eller fant på et annet stunt.
|
|
![]() |
|
|