|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hva synes du om måten Northug gikk i mål på når han tok gull på fredag? | |||
| Jeg synes det bare var stilig og kult og at kritikerne er bra jantete |
|
115 | 55,02% |
| Jeg er enig med dem som synes han opptrådte usportslig og respektløst |
|
28 | 13,40% |
| I couldn´t care less / Annet |
|
66 | 31,58% |
| Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om Gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?
Mulig jeg er blånn men jeg tror ikke "tap og vinn med samme sinn" er så reelt oppe på et slikt nivå som vi snakker her. Jovisst, noen greier å skjule ydmykelsene og skuffelsen langt, laaangt bedre enn Northug gjør, men han er utagerende begge veier, både når det gjelder å vise glede og når det kommer til skuffelsene. Han er ikke akkurat den eneste som slenger med leppa etter å ha tapt et løp, og såvidt meg bekjent går det på ham selv, gjerne. At han er så jævlig skuffet over seg selv at han knapt greier å prate, han anklager i allefall ikke de som slår ham om å være dopet, som visse andre utøvere som havner bak gullplassen gjør. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
lakenskrekk
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, fy søren. Noen kunne jo tro han var myk! :tsk: |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om Gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg bryr meg særdeles lite (har ikke sett klippet for det vises ikke utenfor Norge), men jeg skjønner ikke helt oppstyret. Årsaken er vel på grunn av tidligere uttalelser, tenker jeg Han er jo ikke akkurat myk i sine påstander og virker å være spesielt i krig mot svensker. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva synes du om Gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg likte det ikke. Men det kan godt hende at dersom noen andre hadde gjort det, så hadde jeg ikke reagert. Men siden Northug generelt irriterer meg, så var ikke dette noe unntak.
|
|
|
#26 |
|
Lett rørt
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg syntes det var helt på sin plass, at Sverige alltid reagerer som de gjør bekrefter bare at det funker.
|
|
|
#27 |
|
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?
Jeg vet ikke om det er Sverige som reagerer, jeg har ikke hørt noe om det fra en eneste svenske. Men svensk media reagerer (sikkert for å ha noe å skrive om). |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg så det ikke, men jeg skjønte ca hva som skjedde. |
|
|
|
#30 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ååhh |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Teit, men det er mest fordi han er en sutrekopp når han selv taper. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Helt supert! Det som var virkelig pinlig var å se Rachel på Senkveld som "stuntreporter"... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg synes ikke det er noe greit. Jeg synes det er respektløst for de som kommer nesten like bak. Hadde han vært overlegen i mål, som i et min eller noe sån, så er det heller ikke ok, men mer til å tåle. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Det er sikkert noen som er sure, absolutt! Kanskje jeg ikke har så mange venner som er sååååå engasjert. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg synes det er helt greit, og synes det er ganske langt unna respektløst, egentlig.
|
|
|
#36 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg tenker bare at jeg skulle likt å se reaksjonen på Petter om det var omvent og svensken som hadde kjørt dette stuntet på han. Da hadde det neppe vært like uskyldig og morsomt. Han hadde vel slått svensken i hjel da...
|
|
|
#37 |
|
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Enig
|
|
|
#38 |
|
Forelska
|
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Kryssa av på alternativ 1, sjølv om eg ikkje føler eg kan stå inne for nemninga "jantete" i denne samanhengen - vil heller kalla dei humørlause grinebitarar.
|
|
|
|
#40 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva synes du om gullgutten Petter Northugs stunt i stafetten i går?Jeg synes det var fantastisk!
|
![]() |
|
|