|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Seng til seksåringVi har den fra Møbelringen.
|
|
|
#23 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Seng til seksåringVi har nettopp kjøpt køyeseng til Kløver, som blir 6 år i år. En helt enkel en fra Ikea. Hun sover i overkøya, og har underkøa som leke-krok, og kan ha overnattingsbesøk (av venner eller barnevakten). Det er kanskje litt annerledes med din, som leker mye på gulvet? For i såfall ville jeg nok valgt en sånn halvhøy med gulvplass under.
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Seng til seksåring
Tja ja, han leker en del på gulvet. I tillegg kunne jeg ikke hatt ham øverst ennå uansett. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Seng til seksåringVi har den du linket til i HI, jeg monterte den i går, faktisk.
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Seng til seksåringVi bestilte med spesialmadrass, 10 cm skumgummi. Min er tung, så jeg kunne egentlig tenkt meg fjærmadrass, men det er ulempen med odde mål.
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: Seng til seksåringSå flott å høre, Candy. Veldig interessant. Stemmer at den ikke har full lengde ikke sant? Kan jeg spørre hvor du handlet, og hvor mye madrassen kostet? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Seng til seksåringDen er 170 lang, ja. Den er litt feminin med de røde gardinene sånn dratt til side, synes jeg, men den finnes også med blå. Jeg synes ikke hullene er femi, og storebror på 6 synes det er veldig fin hule. Den ser ut til å funke bedre til det enn storebrors IKEA-versjon, han har endt opp med å sove nede mens overkøyen ikke brukes.
|
|
|
#30 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Seng til seksåringOg ja, vi bestilte gjennom A-møbler på Alnabru, de er eneste leverandør i Oslo. Ellers er det Fagmøbler, bl.a. i Drammen, tror jeg. Jeg tok alt på telefon, det gikk strålende.
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: Seng til seksåringTakk for info, Candy. Jeg tenkte også at jeg kanskje kunne ta en tur til Drøbak, ser ut som de har butikk der. Så gardinene under følger med ja? Vi kan jo ta blå eventuelt. Jeg har veldig sansen for sengas utforming, og når vi har en som kan arve, er det liksom ikke så farlig om storebror blir lei den. Vi trenger å kjøpe oss litt tid ift en varig sengeløsning, må se litt om det funker med så små rom, hvor mye rommene benyttes, hva de brukes til og slikt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Seng til seksåringSånn ift. det med lekeplass, er det helt genialt.
|
![]() |
|
|