Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-11, 08:08   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.525
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

Jeg må ha noen esker/bokser/kasser etc som skal stå i Billy. Er det noen som har tips om oppbevaring som passer OK inn?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 08:42   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

De små, firkantede kurvene til IKEA passer - men de er jo vitterlig små da....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 08:33   #3
Solå
Aktiv
 
Solå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 160
Solå er litt kul
Standard

Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

Ta en titt på Ikea- de har mange forskjellige kurver, esker og bokser som passer inn i Billy. Jeg pleier å vandre rundt med målebåndet jeg. Favorittene i dette huset er hvite esker med lokk, og noen flotte kurver.

__________________
2010
"Alle mennesker fødes som orginaler, de fleste dør som kopier."
"Du setter ikke spor på veien alle andre går."
Solå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 10:07   #4
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.776
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

Veldig stilig å gjerne kle sånne pappkasser i tapet.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 10:46   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

Vi har esker og tidskriftsamlere i Kassett-serien, men de stikker en cm utenfor hyllene, så de fungerer ikke om man skal ha vitrinedører på. Jeg har også hatt de minste Byholma-kurvene, de stikker ikke utenfor, men det er ikke plass til all verdens i dem. Jeg hadde strikketøy og garn til pågående prosjekter i mine. Det står jo mål på både hyller og esker på nettsidene til IKEA, så det er ganske lett å planlegge på forhånd.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 15:04   #6
Sultana
Fullverdig medlem
 
Sultana sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 52
Sultana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

Tror denne passer, men akkurat nå finner jeg ikke målene:

Sultana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 15:17   #7
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.838
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til oppbevaring som passer i Billy reoler?

De har mange fine kruver på Kremmerhuset, jeg har kruver i grått og hvite blekk spann som jeg har dill og dall i Billyhylla.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no