|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Originala
|
Sv: Hva ønsker dere ut av en foreldresamtale?Er TRAS den sirkelen som er inndelt i ulike felt og som kartlegger ulike funksjonsnivå (språklig, motorisk, sosialt ++)? I så fall benyttes den hos oss også, i tillegg til et skjema som omfatter de samme områdene, men som har en del mer detaljerte spørsmål eller punkter. Er veldig dekkende og fungerer godt, synes vi. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker dere ut av en foreldresamtale?Enig med de andre her. Jeg er også vant til at man avtaler forbedringsområder, at dett e blir fulgt opp- og at det punktet kommer opp igjen senest i neste foreldresamtale ifht hvordan det går ( skal man jobbe videre med det eller ikke). |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker dere ut av en foreldresamtale?
som mor til et barn som har to foreldre som på sunnmørsk vis sier hhv "e" og "ej", som vokser opp i Bergen hvor man sier "eg" lurer jeg litt på om barnehagen kan forklare hvorfor han sier "jeg", men at han snakker litt dialekt av og til... vel, ja, selv min jeg-snakkende sunnmørsbergenser snakker da sin egen, noe obskure, men dog, sin egen dialekt...
|
![]() |
|
|