Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Synes du El naturalista sko er flotte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-11, 00:01   #21
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du El naturalista sko er flotte?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det er vel akkurat den gruppa der jeg forbinder med de skoene. Og overhodet ikke rockere. De er sikkert gode å gå med, men absolutt ikke noe jeg hadde kledd på meg. Jeg mener fortsatt at jeg er så "ung" at ønsker jeg komfortabelt så blir det converse.

Men Converse er jo ikke komfortable sko og kan ikke sammenlignes med "gode for foten" El Naturalista . Dessuten er "ekte Converse" er det store for datteren min på 7.5 år så det kunne ikke falle meg inn å gå i.

Gammel 09-03-11, 00:02   #22
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

For mye kjerring for meg. Ikke min stil. Liker ikke.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 00:04   #23
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men Converse er jo ikke komfortable sko og kan ikke sammenlignes med "gode for foten" El Naturalista . Dessuten er "ekte Converse" er det store for datteren min på 7.5 år så det kunne ikke falle meg inn å gå i.

Eh, jo - Converse er perfekte på foten min, selv om de sikkert ikke er anatonomisk riktig og sånt tull. Og jeg er fremdeles for ung for "fotformsko" ass.

Gammel 09-03-11, 00:05   #24
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er dere sikkert en del yngre og en god del mer rocka en meg men Converse altså? Det går alle barna fra 1-3 klasse i og det er litt komisk synes jeg å se godt voksene foreldre som meg selv gå i de samme "kule" skoene som barna sine. :Mutton dresses as lamb alarmbells:

Gammel 09-03-11, 00:05   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Som pensko synes jeg de blir for klumpete for min smak. I utganspunktet fine å se på.....men nei, ganske enkelt ikke meg.

Men som vinter/vår/høstsko synes jeg EL er finere, f.eks den modellen som agenten har bilde av over her. De har jeg og de er supergode å gå med. Ganske fine også.

Skoene med litt mer hæl enn den som er avbildet i HI, kan være ok synes jeg, til en røff kjole eller kjole alla Chill Norway for eksempel.

Sist redigert av Liljekonvall : 09-03-11 kl 00:12.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 00:06   #26
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

De passer til endel litt rocka damer, men ikke min stil. Tenker kanskje de passer til en.... ØKOLOGISK stil....

OK!
Jeg har EL-sko, men med høy hæl som disse:

De som vises i HI synes jeg ikke er spesielt fine, egentlig.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 00:06   #27
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå er dere sikkert en del yngre og en god del mer rocka en meg men Converse altså? Det går alle barna fra 1-3 klasse i og det er litt komisk synes jeg å se godt voksene foreldre som meg selv gå i de samme "kule" skoene som barna sine. Mutton dresses as lamb alarm osv.

Her går ikke 1-3. klassingene i Converse. Men så bor jeg jo ikke i MoteMekka da.

Gammel 09-03-11, 00:07   #28
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det er vel akkurat den gruppa der jeg forbinder med de skoene. Og overhodet ikke rockere. De er sikkert gode å gå med, men absolutt ikke noe jeg hadde kledd på meg. Jeg mener fortsatt at jeg er så "ung" at ønsker jeg komfortabelt så blir det converse.

Du kan ha begge deler, vet du! Jeg har 4 par Converse og bare 2 par EL, er jeg ung og rocka da?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 00:09   #29
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Her går ikke 1-3. klassingene i Converse. Men så bor jeg jo ikke i MoteMekka da.

Nå vet jeg ikke hvor du mener MoteMekka er men vår skole er i Oslo indre Øst. Og blandet jentene så er det kun Converse som gjelder, ekte Converse selvfølgelig. Dette var forøvrig ikke bare på vår skole for Converse var utsolgt fra de fleste barnesko butikker før 17 mai i fjor så de har vært poppis igjen noen år. Selv kaller jeg de for "russesko" for det var Converse vi alle gikk i da vi var russ i 1989 :-D

Gammel 09-03-11, 00:12   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er dere sikkert en del yngre og en god del mer rocka en meg men Converse altså? Det går alle barna fra 1-3 klasse i og det er litt komisk synes jeg å se godt voksene foreldre som meg selv gå i de samme "kule" skoene som barna sine. :Mutton dresses as lamb alarmbells:

Pfft, jeg har brukt converse lengre enn datteren din, og stikker du en tur på Mono vil du se at det er helt normalt fottøy for voksne. Jeg syns det er behagelig også, og har trasket mang en storby rundt i dem. Don't you mutton me!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 00:14   #31
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror det er derfor jeg ikke liker dem, de er for klumpete og for lite damete eller røffe.

Jeg liker disse:

Og de er ikke klumpete? Det er jo samme såle, og den genseren gjør dem vel i grunnen ikke nettere.

Jeg har skoene i hovedinnlegget, og det er ikke blant mine netteste par, nei. For meg og min stil er det likevel mer aktuelt å gå i disse enn i joggesko, f.eks. (Veldig behagelige er de dog ikke, da de i grunnen ikke passer helt til foten min.)

Gammel 09-03-11, 00:16   #32
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Pfft, jeg har brukt converse lengre enn datteren din, og stikker du en tur på Mono vil du se at det er helt normalt fottøy for voksne. Jeg syns det er behagelig også, og har trasket mang en storby rundt i dem. Don't you mutton me!

Du er definitivt yngre en meg og MYE mer rocka en meg, det vet jeg bare, så ingen mutton dressed as lamb vibber med deg asså, NOT

Gammel 09-03-11, 00:17   #33
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og de er ikke klumpete? Det er jo samme såle, og den genseren gjør dem vel i grunnen ikke nettere.

Jo, det er derfor jeg skriver at jeg liker noen av støvlettene. Støvletter kan godt være litt klumpete, men ikke småsko. Ikke mine småsko, i alle fall.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 00:19   #34
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Men si meg en ting. Fly London sko og støvletter, de er jo litt i samme sjangeren (klumpete) men en helt type annen sko, IKKE SANT?

Gammel 09-03-11, 00:45   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nah, Fly London er den nye El Naturalista.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 01:01   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De i HI er ikke min stil. El Naturalista kan absolutt passe om på riktig person og riktig stil.

Selv går jeg stort sett bare rundt i flip flops, Converse, joggesko (når jeg trener), eller veldig høyhælte sandaletter (ofte med kilehæl ettersom det er mest behagelig å traske rundt i). Men nå bor jeg jo et sted der jeg kan bruke ovenstående året rundt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 01:05   #37
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes noen av dem er skikkelig stilige mens andre er rimelig kjerring og i overkant klumsne.
Har to par Yggdrasil selv, men klarer søren ikke å gå noe særlig i dem. Skavank i foten kombinert med sko som veier en halvkilo eller noe sånt er ikke særlig smart.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 01:25   #38
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Dette anser jeg som 2000-tallets fornuftige fotform sko. Ikke min kopp med te, alt til sin stil og sikkert gode å gå i. Sverger til shox og converse når jeg skal ha noe godt og gå i.

Gammel 09-03-11, 06:45   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg liker ikke disse skoene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 07:07   #40
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke paret i hovedinnlegget, men en del av de litt nettere, med mindre dill. Liker og litt mer nøytrale farger.

Som disse:

Kunn tenke meg disse også:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.