|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Støvler til en med høy vristJeg må ut og kjøpe støvler til lillebror i morgen. Han er ikke den mest tålmodige shopperen (som sin far!), så jeg kunne godt tenke meg noen hint om merker som kan passe til en med høy vrist. Han bruker str 21 nå.
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Støvler til en med høy vristFant du ut noe i høst? Vi prøver å få tak i noen vanntette sko/støvler til lillemann nå, og han har for høy vrist til å få på seg cherrox. Ble så vi kjøpte vanlige vikingstøvler til han, men skulle gjerne hatt noe som var varmere. Og samtidig vil jeg ikke bruke 5-6-7 hundre kroner på varme støvler han får bruk for i en måned eller to...
|
|
|
|
#3 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler til en med høy vristVi endte opp med Tretorn gummistøvler tror jeg, men de har ikke blitt brukt mye. Av vintersko kjøpte vi Kavat, de er kjempefine og sitter veldig godt på. De koster litt, men kan bestilles med rabattkode på Ellos. På Din Sko har de et eget merke (Rådis?) som også sitter godt på føttene til de med høy vrist. Vi hadde høstsko derfra, og var også veldig fornøyde.
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Støvler til en med høy vrist
Dock Boots! De fås bl.a. på Obs, og jeg mener jeg betalte 250 kroner per par. Ungene mine er veldig fornøyd med dem. Eldstemor har ikke kunnet ha vanlige cherroxer o.l. pga høy vrist, runde føtter og kraftige legger, men Dock Bootsene funker som bare det.
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Støvler til en med høy vrist
Hm, det har de gjort her i tre år nå. Kanskje det kommer av at ungenes tømmerstokklegger virkelig fyller ut skaftet, så det ikke blir plass til vann over kanten?
|
|
![]() |
|
|