Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff av "Bilder i hodet av medlemmene her på FP"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 23:12   #21
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff av "Bilder i hodet av medlemmene her på FP"

Det bildet hun hadde før var ikke mye bedre altså.

Gammel 08-03-11, 23:25   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Høy med mørkt kort hår.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 19:16   #23
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Høy med mørkt kort hår.

Det kommer nok ikke noe bilde nei
Men Skytte er nok på sporet.
Jeg er nesten 1.80 høy, kraftig og har kort, mørkt hår ala Sigrid Tufte eller hva hun heter
Altså nesten som den gorillaen jeg har bilde av.

Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 19:21   #24
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Spinoff av "Bilder i hodet av medlemmene her på FP"

Sjugger er fiin

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 19:30   #25
Left
Passiv

Standard

Sv: Re: Spinoff av "Bilder i hodet av medlemmene her på FP"

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Sjugger er fiin

Takk, det var hyggelig sagt

Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:26   #26
Anne

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde du var liten...
Så for meg en bitteliten mørk dame med kort hår.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 21:44   #27
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sjugger er kjempefin, ja - både utenpå og inni.

Gammel 09-03-11, 22:01   #28
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Sjugger er kjempefin, ja - både utenpå og inni.

Så søte dere er

Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 22:07   #29
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg er nesten 1.80 høy, kraftig og har kort, mørkt hår ala Sigrid Tufte eller hva hun heter

Hm, prøver du å si at bildet av en prima ballerina i rosa tutu jeg hadde i hodet mitt var helt feil?

Gammel 09-03-11, 22:19   #30
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Hm, prøver du å si at bildet av en prima ballerina i rosa tutu jeg hadde i hodet mitt var helt feil?

Ehem...neida

Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 23:14   #31
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Av en eller annen grunn trodde jeg du lignet på Veronal. Veronal derimot så helt annerledes ut i hodet mitt enn hun viste seg å se ut i RL.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 23:23   #32
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nå ble jeg innmari nysgjerrig på hvordan dere som ikke har sett meg tror at jeg ser ut?

Langt unna? Åkei, i mitt hode er dette deg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 08:27   #33
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Langt unna? Åkei, i mitt hode er dette deg.

Det hadde jo vært veldig fint om noe av dette stemte. Sigourny Weaver

Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 11:15   #34
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer nok ikke noe bilde nei
Men Skytte er nok på sporet.
Altså nesten som den gorillaen jeg har bilde av.

Så artig. Jeg tror ikke jeg har sett noe bilde av deg og jeg har vel ikke møtt deg? Har vært ganske bestemt på hvordan du ser ut nemlig.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 11:36   #35
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg fikk skikkelig sjokk første gang jeg så bilde av madam mim/harriet Vane... For det var overhodet ikke sånn hun så ut i mitt hode.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:43   #36
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det hadde jo vært veldig fint om noe av dette stemte. Sigourny Weaver

Sant, det er Bra Dame, det.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 12:58   #37
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg fikk skikkelig sjokk første gang jeg så bilde av madam mim/harriet Vane... For det var overhodet ikke sånn hun så ut i mitt hode.

Hva? Har hun ikke rosa hår, lilla kjole og kost?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 14:02   #38
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hva? Har hun ikke rosa hår, lilla kjole og kost?

nei og ikke var hun GAMMEL og tjukk heller... (slik jeg hadde tenkt meg) med forkle.. på et kjøkken...

Gammel 10-03-11, 15:54   #39
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

nei og ikke var hun GAMMEL og tjukk heller... (slik jeg hadde tenkt meg) med forkle.. på et kjøkken...

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:57   #40
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Var sikkert noe med nicket.. og det at hun hadde så mange mattråder..
Hun var jo både ung og pen på bildet hun la ut. Jeg fikk som sagt sjokk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.