|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Ap-politiker mener holocaust er løgnJeg slutter aldri å forundre meg over historieløse mennesker, men uttalelsene til Mathiesen er på et helt eget nivå hva uvitenhet angår, og at han gledelig deler av sin visdom med facebook-vennene sine, sier vel ganske mye om han.
I tillegg snakker han om drapene i gulagene, og at historebøkene nevner ikke om noe om det. Si meg, har han noensinne lest en historiebok? Det kan han umulig ha gjort når han kommer med sånne uttalelser.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnDet skulle ikke være mulig!
|
|
|
#4 |
|
Unik
|
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnEg og mannen lesten om gnomen i går. Det er skremmande at nokon kan meine at hoocaust aldri har skjedd. Skulle gjerne tatt han med til ein av leirane eg.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnI don't get it. Hva slags argument bruker egentlig de som mener holocaust er en stor løgn? Hvordan forklarer de bildene, hårrestene, skoene, konsentrasjonsleirene, beretningene fra de overlevende? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnFinnes ikke bevis? Den mannen må være mer dum enn lovlig er...
|
|
|
|
#7 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgn
Jøde-konspirasjonen, vettu.
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnAlle bøker jeg har lest om andre verdenskrig snakker om drapene og de forferdelige forholdene i gulagene, så det er ingen som benketer at disse grusomhetene har funnet sted, det som plager meg mest med denne uttalelsen er at Hitlers hjernevasking fortsatt har effekt, 66 år etter at krigen tok slutt.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 12-03-11 kl 17:10. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Løgn? Fake? Arrangert?
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnGå inn å les debatten på siden hans, våre venner fra folkets info deltar
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnJeg er fasinert over at det er mulig. Den antisemetismen han kommer med om jødenes folkemord i russland er det ingen som bryr seg om. For antisemetisme begynner jo å bli ganske stuerent igjenn. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Evt at det rett og slett er idioter overalt... skummelt nok...
|
|
|
#15 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnJeg spår ham et kort liv innen politikken. :vis:
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnFolkets info ikke bare deltar. Gnomen linker jo til siden deres fra sin facebookside. Ikke at vi trengte å underbygge vår mening om de folkene... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Ap-politiker mener holocaust er løgnHva var folkets info for noe igjen? |
|
|
|
#18 |
|
Ringskrømt
|
Jeg skjønner ikke hva han vil frem til. Er det kommunistene han mener? Jeg har lest mye om utrenskingen som foregikk i Sovjet på 30-tallet, ikke så mye om tiden før, men litt ble det jo, og det var ikke jødene som sto bak disse ugjerningene, det var kommunistene.
|
|
|
#20 |
|
Metallica!!
|
I antisemettistiske kretser så er det helt vanlig å påstå at det var jødene som stod bak massedrapene i russland. Dette "beviser" de ved å vise til at det var mange jøder med i kommunistpartiet i russland på den tiden. (At tallet er noe sånt som ca 5 % bryr de seg ikke om, det er de fæle jødene som står bak!
|
![]() |
|
|