Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madam Mim!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-07, 14:31   #41
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madam Mim!

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Kunne jo ha prøvd denne OG den puppe teipen?

Jeg tror det blir driiitlekkert med puppene teipa opp til skuldrene Skikkelig turn-on. Jepp.

Gammel 02-03-07, 14:34   #42
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Clubby: lurte på når du kom løpende inn på denne siden ja .

:monitorerer:

Nysgjerrig vettu...

Gammel 02-03-07, 14:35   #43
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er dette din side eller?

http://www.madamemim.no/

Lurte i såfall på om jeg får rabatt av deg om jeg feks kjøper dette settet?

hmmm hvordan fant du denne siden da...popet den bare plutselig opp?hehe

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 14:37   #44
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Nei, errugærn. Hvorfor ødelegge en fin kropp med det der.

Tja...bevis det...!

Gammel 02-03-07, 14:39   #45
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde forventet mer av deg Mim.

"Sexy Natt tøy med string", "nylond" og "one ize". Ikke bra.

Gammel 02-03-07, 14:56   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Utrolig bra tekster. Ikke en eneste ord delings feil, neida :begynner å tvile på om Mim egentlig er så bra på rettskriving som vi tror...:

Varmende massasje olje
Endelig er det jordbær tid igjen.
Her kommer den varmende massasje oljen med jordbær smak/lukt. Den gir også mer " lyst"

Og da lurer jeg litt på følgende: Hva er "lyst" i forhold til lyst? Ikke lyst? "Jeg har så utrolig "lyst" på deg, kjære". Yeah, right

(Jeg kjenner at jeg er i fredagsmodus siden jeg har utsatt rengjøring hele dagen og nå skal jeg snart ut med kolleger )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 14:57   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

hmmm hvordan fant du denne siden da...popet den bare plutselig opp?hehe

Jeg søkte på SKJØRT!!
Skulle se om jeg fant noen skjørt-tips til ei som skal være forlover..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 15:11   #48
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim, mim, jeg... jeg....

Gammel 02-03-07, 15:16   #49
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Og da lurer jeg litt på følgende: Hva er "lyst" i forhold til lyst? Ikke lyst? "Jeg har så utrolig "lyst" på deg, kjære". Yeah, right

(Jeg kjenner at jeg er i fredagsmodus siden jeg har utsatt rengjøring hele dagen og nå skal jeg snart ut med kolleger )

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 15:49   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Madam "feminist" Mim. Ja, der kan man se!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 16:00   #51
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Hva med ny avatar Mim?

Hvor er forresten Mim? Opptatt med korrekturlesning?

Clubby: Fram med Mastern' det er jo helg!

Gammel 02-03-07, 16:00   #52
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvor er forresten Mim? Opptatt med korrekturlesning?

Clubby: Fram med Mastern' det er jo helg!

Bestiller allerede.....

Gammel 02-03-07, 16:01   #53
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nå syns jeg det er på tide Madam Mim slutter å gjemme seg og forteller oss hvorfor hun driver og selger sexy undertøy på nett.

jeg har vært på "møte".

Jeg kjenner jeg begynner å tvile litt på de "matkursene" hun holder..

Hehe. Ingen kommentar, Men alle har vært fornøyd hittil.

Rånete og stygt undertøy vil nå jeg si.

Og ikke liker jeg bildene som er postet heller. :Prippen:

Snerpe.

Gammel 02-03-07, 16:17   #54
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Snerpe.

Neida, prippen.

Gammel 02-03-07, 16:20   #55
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Neida, prippen.

Prippen...? Neeei... kødder du eller?

Gammel 02-03-07, 16:30   #56
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror vi må få se flere bilder fra de der "matkursene". (lurer bare på hva slags forkle Mim stiller i)

Gammel 02-03-07, 16:31   #57
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby

Prippen...? Neeei... kødder du eller?

Skal du ha juling eller?

Gammel 02-03-07, 16:32   #58
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Skal du ha juling eller?

Bring it on baby!

Gammel 02-03-07, 16:33   #59
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Bring it on baby!

Gammel 02-03-07, 16:37   #60
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Chicken!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.