Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kalla fakta og gastric bypass

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-11, 19:10   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kalla fakta og gastric bypass

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men det går jo helt fint an å søke hjelp om dette selv også, i etterkant, om man har behov for det. Jeg forstår at ikke alle ER helt der, men om man er bevisst i forkant så finnes det jo tilbud man kan benytte seg av.

Tja, da kommer det kanskje an på hvor man bor? En av mine venninner som har tatt denne operasjonen fikk faktisk avslag på psykologhjelp i etterkant. Etter en klage får hun nå komme til vurdering, men er på ingen måte garantert hjelp.

Jeg er fullstendig klar over at man kan ringe aleris dersom man lurer på noe, men dette er ikke det jeg kaller for oppfølging altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.