|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#142 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg kjøpte min for minst fullpris på Expert eller noe sånt. Over 1600 kroner. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?
Jeg og har den
|
|
|
|
#144 |
|
snur
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Denne dukket opp når jeg søkte på epilator.
|
|
|
#145 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg griner når frisøren tar øyebryna mine. Er det like vondt?
|
|
|
|
#146 |
|
Passiv
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg bruker epilatoren om sommeren og er stadig like fornøyd ja. |
|
|
|
#147 |
|
kamerat
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg begynte med epilator pga. denne tråden, og er svært så fornøyd. Men Smilefjes, du må jo ikke slutte om vinteren! Da er du jo tilbake på smerteskrætsj igjen når våren kommer!
|
|
|
#148 |
|
Passiv
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Joa. Men jeg gidder ikke om vinteren. |
|
|
|
#149 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får vel holde meg til shaven min jeg da. HVER DAG.
|
|
|
|
#150 |
|
kamerat
|
Du gidder kanskje neste vinter. :synsk:
|
|
|
#151 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#152 |
|
kamerat
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Du kan kanskje gjøre det under fødselen, så merkes det ikke så godt.
|
|
|
#153 |
|
Bedreviter
|
Jeg syns det var veldig ubehagelig første gangen (og om våren igjen |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg vurderer også innkjøp av sånn dings. Jeg bruker sånn spray, men det stinker jo, også er det helsefarlig for det blir så glatt i dusjen. Hvilken modell er best? |
|
|
|
|
|
#157 |
|
heimføing
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Jeg har brukt epilator på leggene i årevis, og kjøpte meg ny omtrent da denne tråden ble laget. Braun toppmodell. Kunne spart meg akkurat den modellen, siden jeg som oftest fjerner alle deksler og kjører den nådeløst rett på. Da tar den kortere hår. |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?De gangene jeg har epilert har jeg skyldt beina i kaldt vann først. Så kaldt jeg klarer . Da blir beina helt bedøvet, også epilerer jeg i vei. Men jeg syns det har tatt veldig lang tid de gangene jeg har epilert. Så det ble aldri så jeg orket å gjøre det hele tiden.
|
|
|
#159 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Det gjør ikke vondt å epilere leggene, bare litt prikking, liksom. Under armene og bikinilinjen er litt vondt, men ikke grinevondt, bare ubehagelig-men-det-går-snart-over-vondt.
|
|
|
#160 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?Tilbake til spørsmålet, jeg har toppmodellen til Braun, og er superfornøyd. Jeg bruker det ulike tilbehøret når jeg skal epilere under armer og bikinilinjen, for da får jeg litt mer presisjon.
|
![]() |
|
|