|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nordbysenteret over grensa. Beste tips?Jeg er der jevnlig. Jeg er innom MaxiMat, Gottebiten (de har billig sukkerfri sjokolade + sjokolade med fruktose samt tyggispakninger), hårsalongen med et gigantisk utvalg av hårpleieprodukter, Søstrene Grene, Extra Leker (omtrent halv pris på poser med Hama perler sammenlignet med i Norge, de bruker vi en del av) og hamburgerkjeden Max. De har utrolig gode hamburgere (også burgere tilpasset folk som lever lavkarbo/ketogent), falafel, mozarellasticks, dressinger og mye forskjellig.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nordbysenteret over grensa. Beste tips?Irma: Må bare takke fra meg og min lavkarbo Hubbie om infoen om maten på Max. Vi prøvde oss der i dag, og YUMMY!!! Det er vårt nye faste sted når vi er på Nordby!
|
|
|
#23 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nordbysenteret over grensa. Beste tips?Koffeintabletter uten resept kan anbefales, samt Red Bull sparer man en del penger på å kjøpe der.
|
|
|
#24 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nordbysenteret over grensa. Beste tips?Vi hadde en fantastisk dag! Brukte mange av tipsene deres! JA Bergansjakkene var på halv pris og i dun ( men den jeg likte var jo ikke i min str... ). Spiste veldig god kinesisk, handlet hårting, bursdagsgaver, flotte skihansker til halv pris ,hama perlebrett og perler, Fiskars barnesakser til høyre- og venstrehendt på Iittala og mummi og lille my pepperkakeformer og mye mer. Jentene var også veldig fornøyd, særlig med skihansker og nye hårbørster i naturbust ( Tingeling satt i handlevogna og børstet håret 1000 ganger gjennom senteret...). Og billige skibriller til begge. Så nå kan vi ake så det spruter. Takk for hjelpen, damer! |
|
|
|
![]() |
|
|