|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hvilke skomerker kan jeg like?Jeg er ingen motedame, men nå trenger jeg sko og "sandaler". (Det trenger ikke være skikkelige sandaler, men noe med samme bruksområde. Jeg skal til varmere strøk i påsken.)
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 15-03-11 kl 09:26. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Det skal jo være flust av skodamer her?
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?camper har masse fine sko - men de er ganske smale og med lav vrist.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Art-skoene var herlige, sandalene fikk jeg ikke helt taket på.
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Birkenstock?
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Mange merker har både damete og ikke-så-damete sko, syns jeg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Jeg kunne godt tenke meg Birkenstock, til hverdagsbruk. De er gode og riktige på foten, ogsås er det svært lite tøys med dem.
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like? Jeg trodde også de hadde fine (dog knalldyre) sko, men de sandalene der!
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?
Jeg tror mine føtter er i ferd med å utvikle seg til hobbit-føtter, så det passer bra. Og de skoene er kule!
Jeg må skjekke det ut. Aldri hørt om.
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Dr Martens har forresten sandaler som ikke er kule eller fine eller noe. (Til meg. La meg presisere det. De er ikke kule eller fine til meg.)
|
|
|
#17 |
|
intro
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Etter å ha kikket på www.lillevinkelsko.no begynner jeg å lure på om jeg er litt allergisk mot sandaler i sin alminnelighet.
|
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?Jeg er litt usikker på hvilke typer sandaler du vil ha jeg. Jeg forstår at det ikke er snakk om sko som går under definisjonen "nette" eller "delikate" altså, men når du ikke liker dr.martenssandalene (de har jo mange) - ikke artsandalene, men synes birckenstock er fint? Crocs kanskje *fjaser*
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilke skomerker kan jeg like?De sandalene du viser først der, Blu, kunne vært aktuelle, men de har så mye sportspreg at jeg da helle hadde kjøpt et par sandaler på sportsbutikken.
|
![]() |
|
|