|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Passiv
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Aspartam kan trigge søtsug hos en del, ja. Ikke hos alle. |
|
|
|
#162 |
|
Epikur
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Uansett hva man måtte mene om aspartam i vanlig kosthold (eller vanlig brus for den del) så vil vel mengden i en vaksine man drikker være så forsvinnende liten og den positive effekten så stor at det ikke spiller noen rolle i den store sammenhengen.
|
|
|
#163 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Jeg må påpeke at jeg ikke tror man har Aspartam i vaksiner for å forgifte folk, altså.
|
|
|
#164 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Jeg ser at jeg må komme meg ned fra fjellet og finne kildene mine.
|
|
|
#165 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)De to siste innleggene kom i feil rekkefølge. Oppdaget etterpå at jeg bare hadde satt forhåndsvis på det innlegget jeg skrev først. Og det innlegget som ligger først er ment som en kommentar til det som ligger som nr to. Jadda.
|
|
|
#166 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)
Jeg har ikke snøring. Som sagt tror jeg ikke at de dosene man ev får i seg via vaksiner er et problem, jeg heller. Jeg reagerte ikke på at det ble sagt det var Aspartam i, jeg reagerte bare på at det ble sagt at ingen forskning viser at Aspartam i de mengdene man får i seg via mat (ikke vaksiner) er skadelig. For jeg har vitterlig sett det motsatte. Samt at jeg er skeptisk (noen vil nok hevde konspiratorisk) til forskningen som er gjort på området.
|
|
|
#167 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Jeg holder dritt helt borte fra kostholdet til ungene, både kunstig og naturlig. Så fanatisk er jeg.
|
|
|
#168 |
|
Passiv
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)
Jeg trukke det er regna som fanatisme å ikke la ungene spise avføring enda? |
|
|
|
#169 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Ikke vet jeg, men jeg er i hvert fall urokkelig der.
|
|
|
#170 |
|
Shake it out!
|
Sv: Vitenskap og tarmskylling (kronikk, aftenposten)Fanatiker! Naturlig dritt har de ikke vondt av, selvfølgelig. Organisk er bra, og ingenting er så organisk som dritt fra organiske kyr. Gjødsler man dem, vokser de bedre.
|
![]() |
|
|