|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har skrevet et dikt igjen
For meg er det Olav H Hauge, Inger Hagerup, Gunvor Hofmo, Jan Erik Vold, Kolbein Falkeid, Rolf Jacobsen, Halldig Moren Vesaas. Og mange andre.
|
|
|
|
#22 |
|
By the Sea
|
Veldig enig. Det var både tydelig, nyttig og oppmuntrende på samme tid.
|
|
|
#23 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har skrevet et dikt igjenJeg likte det siste diktet ditt absolutt best. Oftest liker jeg enkle dikt, f.eks det korteste av dem som Enhjørning har skrevet. Det er dikt som rommer mye mellom linjene. Dikt som inneholder nye og annerledes språkbilder, er også flott. Hvis du leser litt om virkemidler i dikt, kan det kanskje hjelpe deg på vei. Lykke til.
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi. Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm. Sist redigert av Teflona : 19-03-11 kl 14:18. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Jeg har skrevet et dikt igjenJa, der har du diktet sitt, Teflona.
|
|
|
#25 |
|
By the Sea
|
Veldig godt dikt.
|
![]() |
|