|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Selunge vs selHåper han vil like seg, Veronal! Vi måtte også droppe siste trening på gammelt kurs, men det får så være. Største ulempen med vårt nye Hvalkurs er at det er 2 ganger i uka... Storebror selv er happy med det da... Vi får prøve det nå som gubben har permisjon. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Leser
|
Sv: Selunge vs sel
Vi har, men i en annen by. Her er det flere unger som får problemer på sel, fordi de skifter basseng. Her er selunge i et varmere basseng sel, og når jeg tittet på kursene ser det ut som om sel er der de begynner å være på dypet, så dette vil kanskje gjelde andre plasser. Dette er en kald fornøyelse for flere unger. (Selv hadde jeg dødd av kulde før det hadde gått 15 minutter).
|
|
|
#23 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selunge vs selHvor mye betaler dere for disse kursene?
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Selunge vs sel
1600 for 14 ganger nå. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Selunge vs selVi har betalt tidligere 1200 for ti ganger og 1500 for femten. Nå betalte jeg 1550 for tolv.
|
|
|
#26 |
|
Etylbarbital
Sv: Selunge vs selHim: Fra nettsidene ser det ut som det er 28-graders basseng for både sel og selunge, men det betyr ikke noe. Vi har svømmeerfaring fra dypt basseng med 28 grader. (Men derdet er begge deler får jeg ham ikke fra 32 til 28.)
|
|
|
#28 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Selunge vs. selHer koster det 1700,- for 14 ganger. Dyrt nok men svømming er det eneste han vil være med på av aktiviteter.
|
|
|
|
#30 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Selunge vs. selEr foreldrene med i bassenget?
|
|
|
#31 |
|
Etylbarbital
Sv: Selunge vs. selPå det første kurset vårt (lek og svøm-kurs) var foreldre med i vannet. På det andre kurset (svømmeskole, nybegynnere) så skulle det i utgangspunktet ikke være foreldre med i bassenget, men pga. av at det var flere som ikke kunne svømme så måtte foreldre være med i bassenget likevel. Først nå helt på slutten av kurset er det uten foreldre. I morgen begynner den unge mannen på det tredje kurset (selunge), og det har jeg forstått er uten foreldre.
|
|
|
#32 |
|
I mål
|
Sv: Selunge vs. sel
På det vi har meldt storebror på nå, er foreldrene ikke med i bassenget. På det han har gått til fram til nå, har foreldrene vært med. Vi ønsket en veldig myk start, og syntes det har vært fint, men nå har storebror gått over til å være litt redd i vannet til å være opptatt av å trasse med pappa i vannet.... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har gått Hval og Delfin, Norges svømmeskole (http://www.tryggivann.no/),og skal videre på Selungekurs. Ingen av disse kursene har vært med foreldre. Vi har fått være med første og siste kursdag for å se på, ellers ønsker de ikke foreldre inne i svømmehallen (eller i bassenget). Flere foreldre svømmer dog i bassenget samtidig som ungene er på kurs og kan leke litt med ungene før og etter kurset. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Etylbarbital
Sv: Selunge vs. selDa er vi i gang. Sammenlignet med forrige kursarrangør så var dette en mer militær stil.
|
|
|
#35 |
|
I mål
|
Så bra! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Etylbarbital
Sv: Selunge vs. selHan likte det veldig godt!
|
|
|
#38 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Selunge vs. selSå bra at han likte det.
|
|
|
|
#40 |
|
Glamorøs
|
Sv: Selunge vs. selApan, på det halkurset vi har gått så var det 2-3 instruktører (i vannet) på 5 barn. De var veldig flinke til å ta tak i vimserne, og de var det en del av, min egen, inkludert.
|
![]() |
|
|