Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nin

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-11, 10:19   #21
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Åh, den jakka var fin. Hvor kjøper man disse jakkene minst mulig dyrt ( ) forresten?

Den hervar på salg tl 1000 inkl frakt, men de hadde ikke store størrelse igjen.
Om du bor i nærheten av Kværnerbyen så har visst småkryp salg på Isbjørn klær der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:33   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Har ikke lagt merke til det med lommene jeg gitt.
Var ute i gangen og sjekket nå og vi har de lange lommene høyt oppe både på vinterjakka og skalljakka så da er den kanskje en gammel modell.
Men sikkert like god.

Men var det ikke en av dem som var "ekstrem modell" med 20.000 i vannsøyle ? Mener å huske at jeg så en slik på nettsiden til en av de svenske forhandlerne i fjor...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:57   #23
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Men var det ikke en av dem som var "ekstrem modell" med 20.000 i vannsøyle ? Mener å huske at jeg så en slik på nettsiden til en av de svenske forhandlerne i fjor...

Jo det finnes en ekstrem modell av den typen der.men den så annerledes ut enn denne. Det der er den gamle typen vinterjakke med 10 000 i vannsøyle. Jeg sjekket i kjelleren også og der har jeg den, den er fra i fjor vinter, altså 2009.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.