Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Smittsom omsorgssvikt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 13:47   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smittsom omsorgssvikt

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Rine. For det første er vel Juul ikke akkurat tilhenger av slike skjemaer. For det andre var det nok minst like vanlig da vi var barn. Adferdsproblemer var det vel også, bare uten diagnosekoder, men da jeg var barn ble de tatt i ørene og lempet på gangen. Sånt gjør ikke lærere nå, de må pent ha dem inne i rommet. Og jeg har hørt at det er vanlig å synes at unger blir mer skrudd etterhvert som man selv blir eldre, sånn har det vel vært til alle tider.

Jeg synes unger idag er bra mennesker. Jeg får litt fnatt av tenåringer som ikke måler blodsukker og nekter å gjøre noe med det heller, men sånn er det. De er i hvertfall ærlige.

Jeg har aldri lest Jesper Juul, så jeg vet ikke hva han står for. Antall atferdsproblemer har skutt i været de siste ti årene, forresten, med eller uten diagnosekoder, og ca halvparten av kasusene hadde hatt pokker så godt at å bli tatt i ørene og kastet ut på gangen noen ganger i barndommen, fortrinnsvis lenge før de begynte på skolen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.