Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan er ReimaTEC+?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 19:58   #21
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er ReimaTEC+?

reimatec har vi vært veldig fornøyd med, fram til snuppa var ca 4. hadde første året i 1. klasse og den slet hun ut på 2,5 mnd.
Har ikke prøvd Reimatec +... syns den blir for dyr å kjøpe..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 21:09   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Da blir det nok heller dresser fra Danmark til 300 kr pr stk neste år også. Vi har hatt de i år og de er like fine til tross for hard bruk siden oktober. Ungene har ikke vært våte en eneste dag heller. Vi kjøper nok bare en størrelse større av samme dress, tenker jeg.

Hvilken dress er det?

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 21:53   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hatt +dressen denne sesongen. Nå er det komt 2 små hull med det er pga skarpe stener, lite snø og en gutt som stupte... Så den holdt ca 4-5 mnd uten hull. Nå er det begynt å vise litt slitasje på bena på den, men den holder fortsatt like tett.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:20   #24
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvilken dress er det?

Twins fra ml-dk.dk

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:54   #25
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Har hatt Reimatec+ til treåringen denne vinteren, og den ser helt ubrukt ut. I fjor slet han nesten hull i sin vanlige Reimatec. Han er av typen som helst aker på rompa istedet for akebrett, så den har fått skikkelig juling de siste fem månedene den har vært i bruk!
Fantastisk dress! Fikk den til halv pris i fjor, men jeg betaler gladelig 1800 kroner for en ny på full pris hvis jeg ikke får tak i på halv pris igjen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 22:21   #26
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Fikk den til halv pris i fjor, men jeg betaler gladelig 1800 kroner for en ny på full pris hvis jeg ikke får tak i på halv pris igjen.

De er blitt billigere i år. Jeg betalte 1599,- så vidt jeg husker, vanlig fast pris.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 23:52   #27
Geitrams

Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

De er blitt billigere i år. Jeg betalte 1599,- så vidt jeg husker, vanlig fast pris.

Så bra De kostet 1799,- i fjor

Gammel 24-03-11, 23:58   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinterdresser er egentlig sykt dyrt. Og det har blitt veldig mye dyrere med årene også, egentlig gjelder det ganske mye barneutstyr. Jeg stegla jo av bilstoler til 2000 da jeg fikk eldstemann, nå er det billig. Det samme med vinterdresser t il 700 kr, da var det svindyrt, nå løper folk til butikkene. Begynner jeg å bli gammel tro?

Gammel 25-03-11, 00:30   #29
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vinterdresser er egentlig sykt dyrt. Og det har blitt veldig mye dyrere med årene også, egentlig gjelder det ganske mye barneutstyr. Jeg stegla jo av bilstoler til 2000 da jeg fikk eldstemann, nå er det billig. Det samme med vinterdresser t il 700 kr, da var det svindyrt, nå løper folk til butikkene. Begynner jeg å bli gammel tro?

Ja, jeg syntes mellomklassestolen til Storesøster (Akta Cosmic) var dyr da jeg kjøpte den i 2002 og betalte 2300,- Nå kjøpte jeg Akta Graco Duologic til Minstemor for 2990,- og var kjempehappy fordi jeg sparte meg en tusenlapp. Vinterdresser til 700,- da kjøper jeg gjerne en ekstra siden det er billig, men sånn var det da Størsta var lita også, kom jeg over Reimadress nedsatt til 600,- så var jeg overlykkelig, så akkurat Reima er vel ikke blitt SÅ mye dyrere med årene. Eller?

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 00:47   #30
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg mener Reimatec (den vanlige) lå på 999,- og babydressene på 899,- da størstejenta var liten. Hun er nå 13 år. Eller så var det 899,-/799,-...husker ikke eksakt, men litt dyrere har det jo blitt, men ikke avskrekkende på så mange år. Bilstoler har vel økt mye mer ja...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 16:54   #31
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Ligger en Reimatec+ i salgstråden...

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 21:09   #32
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ligger en Reimatec+ i salgstråden...

Jeg vil også ha tilgang til markedsplassen. *snufs* Har ikke nok rykte.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 22:52   #33
Geitrams

Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg vil også ha tilgang til markedsplassen. *snufs* Har ikke nok rykte.

Signerer.

Gammel 25-03-11, 22:55   #34
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Beste dressen vi har hatt, den er virkelig verdt pengene!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.