Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gullrekka?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-11, 01:40   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gullrekka?

Begynner den og falme? Vi diskuterte dette litt i kveld. Kjenner vi begynner og bli litt lei disse evigvarende programmene som går igjen og igjen for, ja, hva har det blitt, 10.ende sesong? Kjenner jeg er klar for noe nyere en Skavland, Nytt på Nytt, Thomas og Harald og Golden Goal. Ari og Per er faktisk ett veldig lysglimt i rekka. Norske Talenter og Popstokk - not so much.. og nå starter det evigvarende Idol, kjenner jeg er klar for ny underholdning. Eller kanskje det er ett hint om at jeg bør dra frem brettspillene på fredagskvelden og familien heller skal tilbringe tid sammen rundt kjøkkenbordet.

Gammel 26-03-11, 01:42   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gullrekka?

Jeg liker fremdeles Nytt på Nytt. Resten ser jeg sjelden på.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 01:44   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja... Nytt på Nytt kunne godt ha fått ny kvinnelig programleder..

Gammel 26-03-11, 03:37   #4
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Fredagen har gått fra å være ukas beste TV-kveld til å bli en brettspillkveld. Nytt på nytt uten Anne-Kat er ikke verdt å bruke tid på.

Sier meg helt enig. Eller rødvinskveld denne fredagen.

Gammel 26-03-11, 10:06   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt paa nytt holder fremdeles koken synes jeg. Resten ser jeg ikke paa.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Er du riv ruskende gal!

Gammel 26-03-11, 10:19   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nytt på nytt er fortsatt ok, så tar vi matpause og skravletid før vi ser på Ari og Per.

Gammel 26-03-11, 10:26   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hvaaaa?! Linn Skåber er jo helt fantastisk!

Nytt på Nytt er ukens høydepunkt for meg, faktisk. Resten av programmene fredag kveld - nææh.

Gammel 26-03-11, 11:17   #8
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble egentlig positivt overrasket over Popstokk også jeg altså, det er et fint program for både små og store hos oss, og Nytt på nytt må bare være med.
Skavlan har jeg vel stort sett bare et halvt øre til, men Senkveldduellen er ukens latterbombe vanligvis, så den vil jeg ikke gå glipp av.
Og å bytte ut Jon Almås eller Knut Nærum tror jeg ville vært den mest effektive måten å drepe programmet på.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 11:51   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt på Nytt er høydepunktet! Linn Skåber er god og i går var Yann Friis helt rå!

Popstokk var gøy, det var noe ungene synes var gøy også.
Ellers er det som en vanlig TV-kveld, far sovner så fort ungene har lagt seg(etter Nytt på Nytt), jeg leser litt på PCen og strikker eller hekler litt.

Gammel 26-03-11, 14:43   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er noe gullrekke lenger egentlig... har ikke vært det på lange tider for min del. Det er stort sett kanalslalåm med nytt på nytt som det eneste programmet fra nrk. Selv om Linn Skåber er utrolig platt i forhold til sin forgjenger.

Gammel 26-03-11, 15:00   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri brukt å se Gullrekka, så for meg er det det samme. Hvis jeg husker det sveiper jeg innom og prøver å få med meg Camp Senkveld, og jeg ser Sporløst forsvunnet på NRK. Ellers er fredager en fin dag til å gjøre helt andre ting enn å se TV.

Gammel 26-03-11, 15:49   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nytt på Nytt har tapt seg veldig. Det hender det glimter til hvis det er noen gjester som virkelig funker, men som regel er det veldig stusselig for tiden. Ikke er jeg overbegeistret for Skåber i den settingen heller.

Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 18:56   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gullrekka var falmet og ferdig for mange år siden i mine øyne. At de holder på med de programmene ennå er bare patetisk og litt trist. TV2 er ennå verre med evigvarende, urteite konkurranser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 19:46   #14
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært svoren Gullrekketitter og NRK-fan fram til nå, men i går var det bare Nytt på nytt vi så. Jeg likte Big Bang og skulle gjerne hatt mer av det, men tenker at det kanskje er like greit at de ikke lager så mange programmer av gangen. Mulig konseptet hadde blitt litt oppbrukt da. Skavlan er stort sett ikke interessant lenger, det eneste jeg har sett aktivt på i det siste var det programmet Dave Grohl var med i. :fan:

Popstokk var bare pinlig, og om artistene som er med hver gang er folk som Bettan, Tor Endresen og sånne pipete Rune Larsen-myndlinger, så kan det være. God krim har ikke NRK sendt på årevis. Det var en og annen spennende Tause vitner-episode, men det var langt mellom dem. Jeg pleide å elske musikkprogrammene de sendte etter midnatt, men selv de har tapt seg, tror jeg. Jeg har uansett ikke energi til å sitte oppe og se dem. Mannen min har meldt seg ut for årevis siden og sitter heller med jobb fredag kveld enn å se tv, og jeg har vel i grunnen innsett nå at fredag kveld ikke lenger er hva det var.

:bestiller Lynley-boks, så vi i det minste har noe krim å se:

Gammel 26-03-11, 19:50   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja, Lynley Er det kommet nye Lynley-dvder?

Det har tapt seg veldig synes jeg. Det er bare Nytt på nytt jeg ser fast nå. Detektimen kommer altfor sent, og Skavlan gidder jeg bare se hvis det er gjester som interesserer meg spesielt, noe som sjelden ser. Så det er ikke noen rekke å snakke om lenger for min del.

Gammel 26-03-11, 20:03   #16
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Hondacrv: Det veit jeg ikke, jeg bestiller en samleboks jeg fant. Det kan godt være de har laget mer siden, da får vi heller supplere.

Gammel 26-03-11, 20:12   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ar og Per er blitt en absolutt høydare, men jeg liker fortsatt Skavland og Nytt på nytt. Vi multitasker ofte mens vi ser på - spiser, drikker vin, spiller spill og skravler.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 20:55   #18
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gullrekka har blitt mandager her i huset.

Gammel 26-03-11, 22:06   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Nytt på Nytt ser vi gjerne på og humrer. Jeg synes Linn Skåber er bedre enn sin forgjenger.

Skavlan er for det meste boring, selv om han har mange bra gjester. Jeg er litt enig i kritikken fra hun Brita med alle etternavnene som kritiserte han i bloggen sin her forleden.

Ari og Per- de kunne godt ha fortsatt med dette programmet lenge. Artig samspill mellom de to, og artige folk de treffer.

Popstokk - vel, jeg kan styre meg, men hos oss fungerer det litt som en sånn familie-barne-TV. Datteren på 7 synes det er veldig bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.