Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Rikets røst...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-07, 12:48   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Synes det viser selvironi jeg også.

Enig. Syntes hun har bra guts som gidder framstille seg selv som komplett idiot på tv
Om man ikke skal kunne være morsom fordi man får et manus levert så er det mange skuespillere som ikke fortjener en krone i kreditt.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 17:56   #2
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Enig. Syntes hun har bra guts som gidder framstille seg selv som komplett idiot på tv
Om man ikke skal kunne være morsom fordi man får et manus levert så er det mange skuespillere som ikke fortjener en krone i kreditt.

Hva hadde hun å tape? Et elendig rykte og en elendig jobb? Rikets Røst er definitivt et tilbud hun ikke kunne si nei til, uansett hvor mye hun "driter seg ut".

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 19:49   #3
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tar meg alltid i å lure på om det er skuespill eller ikke Ja, hun spiller jo, men jeg lurer alikevel.

Jeg eeelsker derimot Bodil

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 19:52   #4
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Hva hadde hun å tape? Et elendig rykte og en elendig jobb? Rikets Røst er definitivt et tilbud hun ikke kunne si nei til, uansett hvor mye hun "driter seg ut".

Jeg syntes uansett at hun får ufortjent mye kritikk. Hadde hun vært litt styggere hadde det nok vært anderledes.

Gammel 04-03-07, 20:36   #5
AprilRyan

AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes uansett at hun får ufortjent mye kritikk. Hadde hun vært litt styggere hadde det nok vært anderledes.

Jeg vet ikke hva andre gjør. Jeg kritiserer henne på bakgrunn av hvordan hun framstår og den jobben hun gjør.

Gammel 04-03-07, 21:25   #6
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Enig! Hun fikk jo rett og slett drømmejobben dalende rett i fanget på seg uten å anstrenge seg videre hardt. Hun er ganske sikkert veldig fornøyd. Det bør hun være.

Gammel 04-03-07, 21:56   #7
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Voldsomt så fordømmende noen er her inne
Hva har det med saken å gjøre at hun kanskje ikke verdens skarpeste person,er det liksom om å gjøre å være så forbaska smart hele tiden?
Aner janteloven her,hun kan vel være morsom i et program fordet vel?
De aller fleste får faktisk et manus i hendene,hun er ikke akkurat alene om det Og hun er veldig morsom i Rikets Røst,,og selvfølgelig spiller hun,selv om mye av det sikkert er ting hun i utgangspunktet har null peiling på.Humor folkens,humor

Gammel 04-03-07, 22:18   #8
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Voldsomt så fordømmende noen er her inne
Hva har det med saken å gjøre at hun kanskje ikke verdens skarpeste person,er det liksom om å gjøre å være så forbaska smart hele tiden?
Aner janteloven her,hun kan vel være morsom i et program fordet vel?
De aller fleste får faktisk et manus i hendene,hun er ikke akkurat alene om det Og hun er veldig morsom i Rikets Røst,,og selvfølgelig spiller hun,selv om mye av det sikkert er ting hun i utgangspunktet har null peiling på.Humor folkens,humor

Hadde hun vært en liten feit brunette som ingen kjente til så hadde hun alle syntes hun var hysterisk
Syntes det er en bragd at hun klarer holde seg alvorlig jeg...

Gammel 04-03-07, 23:35   #9
AprilRyan

Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Jeg synes ikke det er morsomt. Jeg skjønner altfor godt tanken bak konseptet og det er ikke særlig spennende. Hun greier ikke levere replikkene sine med snev eller snert av humor engang. Det er sjarmløst. Janteloven har ingenting med min vurdering å gjøre.

Gammel 04-03-07, 23:43   #10
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke det er morsomt. Jeg skjønner altfor godt tanken bak konseptet og det er ikke særlig spennende. Hun greier ikke levere replikkene sine med snev eller snert av humor engang. Det er sjarmløst. Janteloven har ingenting med min vurdering å gjøre.

Jeg må si meg helt enig! Nå har jeg ikke sett Rikets Røst, men bare det dere spillprogrammet hennes på morgenkvisten før reprisen av God Morgen, Norge.... og i media og tv forøvrig. Det bør stilles større krav enn at man er kusinen eller tanta til dattera til mora til Sonja eller hva det nå er hun er.

Gammel 10-03-07, 00:40   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Pia blir jeg pinlig berørt av å må slå av eller gå i et annet rom en stund...Bodil derimot er knallbra !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.