|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Overgrep overfor menn vs. kvinnerMen det passet bra, hadde ikke brent like heftig om det var en fra sv.
|
|
|
#43 |
|
Ekvilist
|
Sv: Overgrep overfor menn vs. kvinner
Spørsmålet dreier seg jo om hvordan FrP takler konkrete påståtte overgrepssaker, i dette tilfellet saken om 15-åringen. Hadde SV hatt samme rulleblad som FrP når det gjelder ovegrepssaker, så hadde reaksjonene vært like sterke, det er jeg helt sikker på. Jeg hadde definitivt ikke stemt på SV hvis de hadde framvist et slikt menneskesyn som FrP gjør. Jeg synes det er naturlig å ta en diskusjon på dette politisk sett i motsetning til United. Det er ikke skyldig-ikkeskyldig vi diskuterer. Det er partiets håndtering av påståtte overgrep innad i partiet. Det sier noe om deres etikk og politikk i praksis. Hvorvidt det faktisk har skjedd et overgrep eller ikke er i den sammenheng helt uinteressant. Den type ting er det opp til politiet å avklare.
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: Overgrep overfor menn vs. kvinnerDet er en helt elendig håndtering av FrP. Jeg blir kvalm av det. Men jeg tviler ikke ett sekund på at sånne ting foregår i flere politiske miljøer enn hos FrP. Det er jo ikke noe nytt at både diverse kirkesamfunn og politiske partier beskytter sine egne fremfor ofrene i sånne saker. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Overgrep overfor menn vs. kvinnerHadde sv holdt overgrep skjult så hadde nok den saken eksplodert langt sterkere. |
|
![]() |
|
|