|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våren har kommet til TrøndelagJeg bor helt nord i Trøndelag og her har det snødd no djevelsk de siste dagene. Jeg har gjensnødde stuevinduer og snø som rekker over hodet mitt på plena, så her kan jeg bare drømme om vår enda.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våren har kommet til TrøndelagJaja, det positive er vel at det blir karskrenn selv om påska er sein i år. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
trøtt
|
Sv: Våren har kommet til TrøndelagJa, nå får det jaggu være nok snart!
|
|
|
#25 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Våren har kommet til TrøndelagJeg skjønner bare ikke at der bruker energi på å irritere dere over noe som man ikke kan gjøre noe med? Mars er jo vinter i Trøndelag, det vet jo alle. Selv om det er den første vårmåneden.
|
|
|
#26 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Våren har kommet til Trøndelag
Vi får se det positive i denne hersens snøen...vi får god trening...
|
|
|
#27 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg er forsåvidt enig, og dersom det hadde vært vinter hele tiden så hadde jeg ikke brydd meg. Men her har hele vinteren vært helt grusom(og jeg pleier IKKE bli værsyk sånn egentlig). I det ene øyeblikket har vi vinter, for så i neste øyeblikk så er det regn og mildt, for så i neste øyeblikk så kaldt at vi ikke kommer oss ut. Og sånn har nu dagan gått.
|
|
|
|
#28 |
|
i tåkeheimen
|
Jeg er egentlig enig med deg. Normalt sett syns jeg det er bortkastet energi å irritere seg over været når man bor i Trøndelag. Men i år har vinteren vært så utrolig lang og kald, og forrige uke fikk mildvær og regn meg til å tro at vi kanskje snart kunne se hestehov i solhellinger. Platten var tørr, ungene begynte å mase om å finne fram syklene og så har vi plutselig et hav av snø! At det kommer et snøfall eller ti i løpet av mars må man jo regne med, men det er som oftest mengder som forsvinner etter en formiddag med sol, ikke "metervis" som nå. Ikke er det lenge igjen av mars heller, det er straks april. Og det er virkelig en vårmåned også i Trøndelag. Så jeg forbeholder meg retten til å irritere meg over manglende vår.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våren har kommet til TrøndelagVi måtte grave ut bilen vår i går. Da hadde den kun stått der i 10 timer eller noe. Vi bor en liten spasertur fra Trondheim sentrum. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Våren har kommet til TrøndelagVi kan jo gå på ski: http://www.adressa.no/nyheter/trondh...d5bc3aa0b0%2C0 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Våren har kommet til TrøndelagVil ikke helt kalle dette vår...
|
|
|
#33 |
|
Må man ha en tittel?
Sv: Våren har kommet til TrøndelagJeg misunner ikke sokkelbeboeren vår...hun har en gedigen jobb når hun kommer hjem, nemlig å grave frem bilen...
|
|
|
#34 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Våren har kommet til TrøndelagOm jeg kan ta et tilsvarende bilde fra hagen vår i løpet av næreste tid, tror jeg seriøst at jeg begynner å grine.
|
|
|
#35 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Våren har kommet til TrøndelagJeg skal på slalomtur til Åre i helga, så masse snø er bare digg
|
|
|
#37 |
|
Må man ha en tittel?
I Åre kan det være så mye snø det vil for meg, men det trenger da ikke lave ned her av den grunn vel
|
|
|
#39 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Våren har kommet til TrøndelagStakkars dere. :Trøsteklem:
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våren har kommet til TrøndelagIsbjørn: Vi er jo vant til et siste pust av vintervinter, men dette tar kaka altså. |
|
|
|
![]() |
|
|