|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Innefottøy til baby på 9 mnd?Hva anbefaler du ?
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vi brukte tynne vanlige sokker med antiskli. Hvis de sklir av får du kjøpt bomullsstrømpebukser som har antiskli.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vi har brukt sånne "sokketøfler" fra H&M. En slags sokk med skinnsåle om du forstår.
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?H&M høres ut som noe som kan passe oss. Koster vel ikke så mye heller, det passer permisjonskontoen bra.
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Nei, de koster nesten så lite at man ikke taper veldig mye om det ikke ble riktig likevel. De har dem på Lindex og Kappahl også har jeg sett. Koster mellom 50 og 100 tenker jeg.
|
|
|
#6 |
|
nju nja njo
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vi testa de sokketøflene fra Lindex, men jeg synes de ble skeive med en gang.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vi hadde flere myke skinntøfler av den typen her, jeg husker ikke merkene lenger. Men det er kanskje sånne du har som blir klamme? De fungerte veldig godt på sønnen min, siden de satt godt på og han ikke plukket dem av seg (som han gjorde med sokker og alt annet). De sklir ikke, og fins i flere typer sånn at det burde gå an å finne noen som ikke blir stramme. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vi brukte også sånne myke som filifjonka viser her, og handlet effektivt og greit der shute linker. Min tok ikke av dem i alle fall, og han er helt ram på å dra av alt av sokker og strømpebukse/ullbuksegreier.
|
|
|
#10 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Robeze eller hva de heter. Sjekk ut Ebay! Et alternativ er see kai run, men det er jo sko da.
|
|
|
#11 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Jeg hadde samme utfordringen, og endte med å la ham gå barbent så langt det ikke var veldig gulvkaldt.
|
|
|
#12 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Eurosko har hatt noen kjempegode skinntøffler, nesten ankelhøye, med borrelås. Holder godt på foten! Dessuten er det noen små puter under, som gjør dem veldig gode og mye i solen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vanlige skinntøffler har jeg kjøpt fra der Shute linker til. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Skinntøfler av samme prinsipp som Filifjonka kjøpt på Nøstebarn var de eneste storebror ikke fikk av. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vi har også brukt skinntøfler inne, kjøpt for en slikk og ingenting på e-bay. Har ikke opplevd at hun har klamme føtter.
|
|
|
|
#16 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Vi bruker også sånne skinntøfler, bestilt fra tinyzone.dk. Får varene på noen få dager, og ofte mange fine på tilbud!
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Ingen lure tips, dessverre. Vi bruker skinntøfler fra Nøstebarn, har aldri opplevd at han blir klam i dem. De er litt store til ham, kanskje det er derfor? Det er luft i tåa og for så vidt langs på sidene også, men strikken gjør at de sitter fint på likevel.
|
|
|
|
#18 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Skinntøfler fra Bisgaard er mye og gode, med puter av gummi under sålen, som gjør at de ikke sklir når de reiser seg opp.
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Innefottøy til baby på 9 mnd?Skinntøfler a la Robeez har de også på Name It, til en brøkdel av prisen.
|
![]() |
|
|