|
|
#502 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltKanskje det er den ekstreme pelsbruken hennes, jeg vet mange reagerer på den. Men det er jo ikke akkurat sammenlignbart med Hitler så jeg er litt :whaaaat: selv, skjønner ikke helt den sammenligningen. Og jeg er enig med Auto i at dersom man ikke liker en person så trenger man ikke å kringkaste det på en slik måte, det blir bare for dumt.
|
|
#504 |
|
Drømmer
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltHar du verdens beste datter, sønn, mann, kone, kjæreste, mor, far, bror, søster, fetter, kusine, tante, onkel, mormor, farfar, morfar, farmor, nabo, lærer, sjef, kollega, venninne, kompis, hund, katt, hest, esel, jeans, sutteklut eller hva faen som helst??? Så vis din kjærlighet nå, så får vi ut alt på en gang og kan drite i dette tullet resten av året ! GLEM IKKE HJERTENE♥♥♥♥ GLEM FOR FAEN IKKE HJERTENE! |
|
|
|
|
#505 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDenne dukket opp i dag på veggen hos meg:
|
|
|
#506 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDen barnemishandlingsgreia dukket opp på statusen hos en perifer venn hos meg, den leppestift-historien. Jeg kjenner jeg syns den statusen er helt usmakelig! |
|
|
|
|
#507 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDenne florerer på min venneliste for tiden: Man sier ikke til et barn som er synshemmet at det skal se seg for eller et barn som er hørselshemmet at det skal høre etter. Like vel får barn med oppmerksomhetsvansker/ADHD ofte høre at de skal skjerpe seg, ta seg sammen, tenke seg om - nettopp det de pga sin funksjonshemning har vanskeligheter med. Sett dette på din status om du har sympati med barn som har en usynlig funksjonshemning og ikke møter forståelse! |
|
|
|
|
#508 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltPå min vennesliste er det visst på tide å hedre søskenbarna sine. |
|
|
|
|
#509 |
|
Tåler regn
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltHer er en som jeg så i dag, og bare måtte ta på min staus også |
|
|
|
|
#510 |
|
Shake it out!
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfelt
|
|
#511 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDenne her dukker stadig opp med med søster, bror osv: |
|
|
|
|
#512 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
|
|
#515 |
|
trenger lading
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltOg denne da...
Det hjelper faktisk ikke så veldig mye å trykke "liker", kanskje litt bedre å snakke med den vennen.
|
|
|
#516 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltBlant mine FB- venner er det for øyeblikket tantebarna som gjelder.
|
|
#517 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDenne har begynt å florere blandt værsjuke nordlendinger med religiøse tendenser
|
|
|
#519 |
|
koko
|
Sv: Facebook – fine ord i statusfeltDet nærmer seg påske:
|
|
#520 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Og denne er i ørten varianter med søster/bror/pappa/mamma/tante og jeg vet ikke hva. Guuud, så festlig altså.
![]() |
| Emneord |
| facebook staus, facebookstatus, status på facebook |
|
|